Vraag 7119

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Gast

Vraag 7119

Bericht door Gast »

Beste

Ik heb een vraag in verband met vraag 7119. Ik heb reeds enkele uren rijles gevolgd bij een rijschool en mijn instructeur verwart mij nogal. De praktijksituatie kan makkelijk geïllustreerd worden aan de hand van vraag 7119. Hierbij was ik de chauffeur van de rode auto en ik moest naar links afslaan. Aangezien hier voorrang van rechts geldt, wou ik als 1e vertrekken maar mijn instructeur hield me tegen. Hij zei dat de blauwe auto als 1e mocht vertrekken omdat hij naar rechts moest en dus een korte bocht maakt. Ik vraag me af of dit correct is wat mijn instructeur zegt. In de theorie was ik nergens tegengekomen dat je daarop moet letten bij een voorrang van rechts. Aan de reactie van de blauwe en gele auto te zien, waren zij ook verwonderd dat ik niet als 1e mocht vertrekken dus ik geloof mijn begeleider niet echt... Alvast enorm bedankt om me te helpen want het feit dat mijn instructeur en kennissen van mij andere dingen zeggen, verwart me nogal.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Vraag 7119

Bericht door Benny Stinkens »

Je vraag in meerdere topics stellen in note done :idea:
Ze is reeds beantwoord in een ander topic.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Gesloten