Datum eeste voorlopig rijbewijs

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Brom
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2020, 12:55

Datum eeste voorlopig rijbewijs

Bericht door Brom »

Hey allemaal!

ik probeer online een afspraak te maken voor mijn praktijkexamen.
Ze vragen hier echter naar de datum van uitreiken van mijn eerste voorlopig rijbewijs.
Dit is inmiddels al bijna tien jaar geleden en ik heb dat eerste rijbewijs moeten afgeven toen ik mijn huidige voorlopig rijbewijs mocht gaan halen.
Hoe kan ik hier nu nog achter komen?

Het staat eveneens niet vermeld op het voorlopige rijbewijs dat ik nu heb, en het plaatsje blanco laten wordt niet toegelaten.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Datum eeste voorlopig rijbewijs

Bericht door Benny Stinkens »

Op de gemeente even navragen. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Inazuma
Berichten: 11359
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Datum eeste voorlopig rijbewijs

Bericht door Inazuma »

Brom schreef: 28 feb 2020, 13:02 Ze vragen hier echter naar de datum van uitreiken van mijn eerste voorlopig rijbewijs.
Dit is inmiddels al bijna tien jaar geleden
Dat is niet wat ze nodig hebben

Wel datum van "eerste" voorlopige rijbewijs nadat je nu terug begonnen bent met de opleiding

Dat is dus de datum je huidige voorlopige rijbewijs B,
of als je dit gekregen hebt door inwisseling van een eerder (nog geldig) voorlopig rijbewijs B, de datum dààrvan (en die staat dan ook op je huidige VRB B)

Dit is bvb als je van zonder begeleider, naar met begeleider gaat of omgekeerd
Dan geldt de stageperiode verder, en daarvoor wil men die datum "eerste" VRB B kennen.

en ik heb dat eerste rijbewijs moeten afgeven toen ik mijn huidige voorlopig rijbewijs mocht gaan halen.
Nope, dat had je eigenlijk al veel langer geleden moeten terugdoen ...
Toen het ongeldig werd.

Dat is dus niet de datum die ze nodig hebben ...
Plaats reactie