Praktijkexamen 2de keer niet geslaagd.

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Mischa
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:42

Praktijkexamen 2de keer niet geslaagd.

Bericht door Mischa »

Beste
2de examen
Ik heb vandaag voor tweede keer mijn examen afgelegd. En ik ben niet door. De reden ervoor was dat examinator zei tegen me dat ik moest links afslaan maar ik heb rechts afgeslagen. Ik zou dat voor derde keer gedaan hebben volgens examinator. Maar dat herinner ik me niet. Op mijn examenblad heeft hij opgeschreven slechte weggebruik, reden: te veel rechts afslaan en dat ik te snel heb gereden op expresweg. Mijn snelheid was 113 km/u maar toen ik het bord 90 zag ik heb naar achter gekeken en ik heb op tijd geremd, zonder iemand te hinderen. En bij het bord was ik op 90 km/u, dus ik kon mijn snelheid corrigeren zonder hindernissen.
Ik ben gewoon niet eens met wat hij allemaal op mijn blad heeft opgeschreven, ik heb veilig gereden. Voorrang van rechts altijd gerespecteerd, juiste rijstroken genomen, verkeerslichten goed in het oog gehouden. Bij haaitanden auto's voorrang gegeven. Auto links achteruit perfect geparkeerd. Pinker altijd gebruikt. Op tijd op rijstroken gesorteerd.
Nu moet ik weeral 6uur les volgen om examen te kunnen afleggen, draait het dan allemaal om geld?
Oh ja, mijn begeleider was bij me, ze zei: ja ze willen puntjes op de i
:s
:evil:

1ste examen
Mijn fout, ik heb van rijstrook veranderd wat ik niet mocht doen. Terecht beoordeling. Examinator streng maar rechtvaardig.
Kannietrijden
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jan 2018, 21:50

Re: Praktijkexamen 2de keer niet geslaagd.

Bericht door Kannietrijden »

Mischa schreef: 14 jun 2019, 20:06 Beste
2de examen
Ik heb vandaag voor tweede keer mijn examen afgelegd. En ik ben niet door. De reden ervoor was dat examinator zei tegen me dat ik moest links afslaan maar ik heb rechts afgeslagen. Ik zou dat voor derde keer gedaan hebben volgens examinator. Maar dat herinner ik me niet. Op mijn examenblad heeft hij opgeschreven slechte weggebruik, reden: te veel rechts afslaan en dat ik te snel heb gereden op expresweg. Mijn snelheid was 113 km/u maar toen ik het bord 90 zag ik heb naar achter gekeken en ik heb op tijd geremd, zonder iemand te hinderen. En bij het bord was ik op 90 km/u, dus ik kon mijn snelheid corrigeren zonder hindernissen.
Ik ben gewoon niet eens met wat hij allemaal op mijn blad heeft opgeschreven, ik heb veilig gereden. Voorrang van rechts altijd gerespecteerd, juiste rijstroken genomen, verkeerslichten goed in het oog gehouden. Bij haaitanden auto's voorrang gegeven. Auto links achteruit perfect geparkeerd. Pinker altijd gebruikt. Op tijd op rijstroken gesorteerd.
Nu moet ik weeral 6uur les volgen om examen te kunnen afleggen, draait het dan allemaal om geld?
Oh ja, mijn begeleider was bij me, ze zei: ja ze willen puntjes op de i
:s
:evil:

1ste examen
Mijn fout, ik heb van rijstrook veranderd wat ik niet mocht doen. Terecht beoordeling. Examinator streng maar rechtvaardig.
Ik ken zelfs mensen die het examen 5 of 6 keer hebben moeten afleggen. Naar het kostenplaatje kan je maar beter niet te veel kijken. Een auto is tegenwoordig een luxeproduct. Alleen al de prijs van een tankbeurt zegt genoeg.

https://www.hln.be/de-krant/meer-dan-he ... ~a671e0cf/
Mischa
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jun 2019, 19:42

Re: Praktijkexamen 2de keer niet geslaagd.

Bericht door Mischa »

Daarmee, ik heb al heel veel geld, tijd en energie gestoken en het blijft maar duren. En als de beoordeling was eerlijk zoals eerste keer ik kon het begrijpen. Maar die man was echt aan het zoeken voor problemen. Ik ben er echt niet goed van, ik ben aan het zoeken wat ik kan doen.
Minstens 35 uren lessen gevolgd. Uren lang geoefend bijna elke dag laatste maand, benzine kost veel geld. Twee keer examen gedaan met begeleider, telkens ongeveer 200 euro.
Woensdag naar Luik gereden zonder fouten en problemen in een drukke stad en hier in Hasselt dicht bij mijn thuis dat ik 100 keer heb al gereden ben ik niet door voor stomme dingen.
Ik heb de link de je me gestuurd heb gelezen, de oplossing om het nog duurder te maken zodat ze zich goed voorbereiden. Belachelijk.
Plaats reactie