Rijexamen St Denijs Westrem

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
cnytcvdrl
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2018, 22:49

Rijexamen St Denijs Westrem

Bericht door cnytcvdrl »

Ik heb vrijdag een praktijkexamen in het examen centrum in st denijs westrem (gent). Ik had oorspronkelijk een afspraak geboekt in asse, omdat ik van velen had vernomen dat de slaagkansen hoger waren, maar na een dag te hebben gereden in asse, was ik toch van mening dat ik het examen zal afleggen in gent, omdat ik mij meer op mijn gemak voel de baan, aangezien ik al veel geoefend heb in gent. Maar de meeste mensen zeggen dat het examen in gent vrij moeilijk is en dat de examinators niet echt van de liefste zijn. Moet ik mij hierom zorgen maken en alsnog examen afleggen in een ander examencentrum? Tips voor het examen over het algemeen zijn steeds welkom!
Grts
Gast

Re: Rijexamen St Denijs Westrem

Bericht door Gast »

Inderdaad zijn geen lieverds in Sint denijs westrem, maar boeren! En zeker voor een vrouw! Ik nam Gent Sint denijs westrem omdat ik niet binnen geraakte in Sint Niklaas wat ik de eerste keer aflegde. Stapte daar een boerentrien in als examinator, was juist een kleuterjuf bij. En mijn begeleider zei me dat ik goed had gereden. Volgens de examinator niet! Ach ene pot nat is het en laat de centen maar rollen echt geldklopperij tot en met.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Rijexamen St Denijs Westrem

Bericht door Stefan Peeters »

Met wachttijden tot 6 maanden denk ik niet dat de centen een probleem zijn voor de examencentra...

En jouw begeleider heeft misschien zelf ook niet echt de meeste kennis van de wegcode of van het rijden op zich... ik geloof dat de enige voorwaarde om begeleider te worden is dat men lang genoeg een rijbewijs bezit.

Misschien beter eens nadenken over de opmerkingen van de "boerentrien".
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: Rijexamen St Denijs Westrem

Bericht door NeGeNdUuSt »

Denk dat ik al weet over welke examinator hij of zij het heeft als het een kleine mollige is die staat in dit examencentrum gekend om extreem streng te zijn tijdens een examenrit van eerder welke categorie ook bij het kleinste foutje ben je gebuisd. ,maar het woordje boerentrien vind ik persoonlijk wel heel misplaatst.
Plaats reactie