erdoor

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Anaïs
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jan 2018, 16:54

erdoor

Bericht door Anaïs »

Dankzij mijn vele uren op de rijbaan te oefenen ben ik eindelijk geslaagd :mrgreen:
Ik had vijf keer mijn examen gedaan. DE stress werd precies met de keer hoger.
Ik heb achteruit in een vak moeten parkeren en draaien in een straat.
Ik ben super content want das toch een hoop geld hoor verplichte rijlessen plus dan he geld voor de examens.
Veel succes iedereen met jullie examen !!!
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: erdoor

Bericht door Jozef »

Proficiat! Je ziet het: de aanhouder wint. :wink:
Anaïs
Berichten: 17
Lid geworden op: 03 jan 2018, 16:54

Re: erdoor

Bericht door Anaïs »

De aanhouder wint inderdaad maar ik moet zeggen de weg naar de overwinning was niet makkelijk ik stootte vaak op muren (die misschien te vermijden waren) Maar al bij al nadat ik mijn rijbewijs aan het stad ben gaan halen heb ik nog even met de auto van mijn ouders gereden. Nu is deze al 9 maanden weg (hij was zo versleten dat we er niet meer op konden vertrouwen dat hij bleef rijden) Ik merk dat ik nu veel minder kan (en mag) rijden. Mijn vader heeft een auto van zijn werk in het contract van zijn werk staat dat inwonende met een vast rijbewijs minstens een jaar oud ermee mogen rijden. Maar van mijn vader mag ik er alleen mee rijden als hij geen zin heeft olm te rijden (of niet kan rijden omdat hij te veel gedronken heeft) Wat ik erg vervelend vind want daardoor rij ik nog maar zelden en ik heb met deze auto die hij nu heeft drie misschien vier keer gereden en dat waren fiasco ritten.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: erdoor

Bericht door Inazuma »

Autorijden is iets dat je -zeker in het begin- moet onderhouden

Ook wel ergens begrijpbaar dat je pa liever zelf met die nieuwe auto rijdt ...
Plaats reactie