Mistlichten aanzetten

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Dorian
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 aug 2018, 10:46

Mistlichten aanzetten

Bericht door Dorian »

Hallo

Als ik de mistlichten wil aanzetten, dan moet ik eerst de stand van de lichten op dimlichten zetten vooralleer de mistlichten branden als ik op het knopje van de mistlichten druk. Andere standen zoals bij stand auto of stand standlichten kan ik de mistlichten niet opzetten als ik op het knopje van de mistlichten druk.

Als de examinator nu vraagt om de mistlichten op te zetten, is er dan toch geen andere mogelijkheid om deze alleen te laten branden, want nu moet het altijd samen met de dimlichten.

Alvast bedankt

Dorian
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Mistlichten aanzetten

Bericht door Stefan Peeters »

Dat is niet abnormaal. De examinator weet dat ook.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Dorian
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 aug 2018, 10:46

Re: Mistlichten aanzetten

Bericht door Dorian »

Oh ok, bedankt voor het antwoord.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Mistlichten aanzetten

Bericht door Inazuma »

Dorian schreef: 29 aug 2018, 16:55 Als de examinator nu vraagt om de mistlichten op te zetten, is er dan toch geen andere mogelijkheid om deze alleen te laten branden, want nu moet het altijd samen met de dimlichten.
Hangt wat af van het merk

Bij sommige merken kunnen ze ook aan icm de standlichten ,en vervangen de mistlichten de dimlichten ipv ze aan te vullen.
(Beide mogelijkheden zijn toegelaten)

's Nachts op een onverlichte weg, in een aardedonkere omgeving, bij felle sneeuwval ontdek je waarom ...
Plaats reactie