Takeldienst mogelijke?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
IamTesting

Takeldienst mogelijke?

Bericht door IamTesting »

Mijn auto is in gevaar ik moet naar garage gaan dringend, maar als ik riskeer zal ik ongeval maken.
Is er Dendermonde Takeldienst (goedkoper dat kan mijn auto naar garage verplaatsen)?

Weet jullie iemand wat is beter optie in dit gevaal aub?

mvg
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Takeldienst mogelijke?

Bericht door Jozef »

Als je geen lid van Touring Wegenhulp of de VAB bent, zou ik de auto laten ophalen door de garage die hem gaat herstellen.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Takeldienst mogelijke?

Bericht door Inazuma »

IamTesting schreef: 18 mei 2018, 12:30 Mijn auto is in gevaar ik moet naar garage gaan dringend, maar als ik riskeer zal ik ongeval maken.
Dan mag je auto eigenlijk niet op de weg :!:


Tip als je de kosten voor VAB of Touring nogal hoog vindt :

Elke 3 weken minstens 25L tanken bij Total via hun Clukbaart
http://www.total.be/nl/total-club/total ... lping.html

Meestal rekenen die wel hoge prijzen voor hun brandstof :shock:
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Takeldienst mogelijke?

Bericht door Jozef »

Inazuma schreef: 19 mei 2018, 21:11 Elke 3 weken minstens 25L tanken bij Total via hun Clukbaart
http://www.total.be/nl/total-club/total ... lping.html

Meestal rekenen die wel hoge prijzen voor hun brandstof :shock:
Reken daar nog elke 3 weken de kosten bij voor de omweg om bij een tankstation van Total te geraken, en voor die ene keer dat de wagen moet getakeld wordem, gaat het voordeel letterlijk in rook op.
Total schreef:Gratis takeling van uw wagen naar de dichtstbijzijnde garage
Misschien rekent die dichtsbijzinde garage 130 €/h, vervangt ze onnodig onderdelen of rekent ze onderdelen aan die niet vervangen werden, en is er 5 km verder een garage waar een degelijke herstelling maar de helft kost.

Het is ook nog de vraag wat er aan die wagen gevaarlijk is:
Total schreef:panne, ongeval, lekke band, problemen met de sleutels (stuk, verloren, in de wagen vergeten), zonder brandstof vallen, verkeerde brandstof tanken, vandalisme, diefstal.
Ik vrees dat, als die wagen bijvoorbeeld niet meer door de keuring geraakt omdat hij al geruime tijd een gevaar op de weg is, Total dat niet als een "panne" gaat zien.
Plaats reactie