praktijkexamen regio Brakel

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Evy

praktijkexamen regio Brakel

Bericht door Evy »

Hallo ,

Ik ben van plan om 30 januari mijn praktijkexamen te doen in Brakel.
Zijn er mensen die al bij dit centrum examen gedaan hebben en tips hebben of mij de routes kunnen zeggen, zodat ik ze op voorhand al eens kan gaan verkennen?

Dank bij voorbaat :P
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: praktijkexamen regio Brakel

Bericht door Wouter »

Er bestaan geen vaste routes. De examinator mag je door alle straten (waar doorgaand verkeer toegelaten is uiteraard) sturen. Een examen duurt ongeveer 40 minuten, dus reken dat je de gehele omgeving binnen een straal van 20' van het examencentrum wel kan tegenkomen.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
Angelodv
Berichten: 8
Lid geworden op: 27 apr 2013, 13:31

Re: praktijkexamen regio Brakel

Bericht door Angelodv »

Wouter schreef:Er bestaan geen vaste routes. De examinator mag je door alle straten (waar doorgaand verkeer toegelaten is uiteraard) sturen. Een examen duurt ongeveer 40 minuten, dus reken dat je de gehele omgeving binnen een straal van 20' van het examencentrum wel kan tegenkomen.
Mijn examinator zat met de Smartphone/Gps in zijn handen..... Regio Eeklo/Gent
bayern9
Berichten: 47
Lid geworden op: 06 feb 2012, 22:30

Re: praktijkexamen regio Brakel

Bericht door bayern9 »

Beste,

ik had mijn rijexamen ook afgelegd in Brakel.
Vaste routes bestaan niet. Wel moet je loten. Eerst voor de opening van de motorkap en de controle + bediening vooraf.
Daarna zijn er opties voor de routes. Vertrekkend vanuit Brakel kom je terecht in de steden Ronse, Zottegem of Geraardsbergen. Bij de loting zijn er verplichte doorgangspunten en punten die de examinator zelf mag bepalen.

Het belangrijkste is veilig je examen afleggen en actief deelnemen in het verkeer.
Plaats reactie