Rijexamen Haasrode - de routes

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
wobeca
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2012, 16:39

Rijexamen Haasrode - de routes

Bericht door wobeca »

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik voor de eerste keer m'n praktisch examen gaan afleggen. Spijtig genoeg was ik niet geslaagd... :(

Omdat ik volgende keer absoluut wil slagen, zou ik graag zoveel mogelijk doelgericht oefenen...
Daarom ben ik op zoek naar alle examenroutes van het examencentrum in Haasrode.

De bedoeling is niet om deze perfect uit het hoofd te kennen, maar als ik deze op deze routes oefen weet ik toch waaraan ik me kan verwachten...

Kan iemand me aanwijzen waar ik deze routes kan terugvinden, of me vertellen wat ze zijn?

Alvast bedankt voor de eventuele moeite!


Wobeca
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: Rijexamen Haasrode - de routes

Bericht door Wouter »

Waarom iedereen nog áltijd lijkt te denken dat er bepaalde routes zijn, is mij een raadsel. Hoewel we het hier al ontelbare keren hebben gezegd, blijft die vraag toch constant terug komen.

Zo'n routes bestaan gewoonweg niet. De examinator mag je langs eender welke weg die hij graag heeft sturen. (eender welke weg waar je met een auto als doorgaand verkeer mag komen natuurlijk). Alles wat binnen een straal van ongeveer 20 minuten van het examencentrum ligt, kan je mogelijk tegenkomen tijdens je examen.

Vertel het voort: er zijn géén vaste routes.
"Chances are if you need both hands to do something, your brain should be in on it too." - Ellen DeGeneres: Here and Now (2003)
wobeca
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2012, 16:39

Re: Rijexamen Haasrode - de routes

Bericht door wobeca »

Bedankt voor het antwoord!

Maar waarom heb ik dan een kaartje moeten trekken?
Het leek er toch op dat de examinator aan de hand van deze "keuze" een route heeft bepaald.

Groeten,


Wobeca
peter3000
Berichten: 57
Lid geworden op: 06 sep 2008, 15:22

Re: Rijexamen Haasrode - de routes

Bericht door peter3000 »

wobeca schreef:Bedankt voor het antwoord!

Maar waarom heb ik dan een kaartje moeten trekken?
Het leek er toch op dat de examinator aan de hand van deze "keuze" een route heeft bepaald.

Groeten,


Wobeca
Op zo'n kaartje staan enkel een paar doorkomstpunten (vb. Parkpoort, Bondgenotenlaan, Ambachtenlaan): de rest van de route daarentegen is niet vast: je kan immers op 101 manier naar de Parkpoort, Bondgenotenlaan of Ambachtenlaan rijden.
Plaats reactie