Planning praktijkexamen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
saarelaar

Planning praktijkexamen

Bericht door saarelaar »

Hallo

Ik heb een voorlopig rijbewijs zonder begeleider, dus geldig voor 18 maand. Dit vervalt 14/01/2010 en ik heb gisteren een afspraak gemaakt in het examencentrum St-Denijs-Westrem, maar ik kon pas 20/11! Ik had echt niet gedacht dat dit zo lang wachten was!!

Ik vermoed dat het dus onmogelijk is om, als ik dan niet slaag, nog een tweede maal te proberen voor mijn termijn verstreken is.

Weet iemand of ik nu al een tweede afspraak zou kunnen maken, anticiperend op een eventuele buis, en dat ik die dan kan annuleren indien ik geslaagd ben?

Het zou namelijk nogal moeilijk zijn voor mij om met een begeleider te moeten rijden, aangezien ik met de auto naar het werk ga :)

Dank jullie wel!
GRO
Administrator
Berichten: 12745
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je met de rijschool examen gaat doen, is het best mogelijk dat je een eerdere datum krijgt.
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Re: Planning praktijkexamen

Bericht door Elke V »

saarelaar schreef:Weet iemand of ik nu al een tweede afspraak zou kunnen maken, anticiperend op een eventuele buis, en dat ik die dan kan annuleren indien ik geslaagd ben?
ik weet dat als je via internet een afspraak maakt terwijl je er al één had, dan vervalt de eerder gemaakte afspraak... volgens mij kan het dus waarschijnlijk niet.
idd misschien eens via de rijschool proberen? horen wanneer zij een plekje vrij hebben?
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
Plaats reactie