46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Brend VDB

46/50

Bericht door Brend VDB »

Beste,
Ik ben een paar weken geleden begonnen met theorie blokken op de site theoriewapenblokken.be maar bij nader inzien en na vele reviews gelezen te hebben bleek het dat, ondanks ze vermelden op hun site dat ze de beste leersite waren, was dit zeker niet het geval!
Dus op aanraden van vrienden en door jullie reacties op de website gelezen te hebben ben ik begonnen met het studeren van de theorie op jullie website en de manier waarop de theorie aangeleerd werd beviel mij enorm! De filmpjes vond ik af en toe wel wat saai maar via de tekst vlotte het goed. Ik vind het ook super dat jullie proefexamens altijd ad random samengesteld worden in vergelijking met andere websites die hun proefexamens bijna altijd identiek zijn aan elkaar. Dus ik heb op maandag 22/06/2020 mijn theoretisch rijexamen afgelegd te Brugge en ik heb 46/50 behaald! Van de eerste keer erdoor dus. Dus nu ik mijn voorlopig rijbewijs sinds gisteren in mijn bezit heb zou ik graag wel eens de link willen naar jullie praktijk cd-rom zodat ik mij goed kan voorbereiden op de weg en goed kan oefenen.
Met Vriendelijke Groeten,

Brend VDB
Ik woon te Oedelem.

________________________________
Dit is het handboek met website dat gebaseerd is op onze leermethode

Afbeelding