48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Joachim Vd A.

48/50

Bericht door Joachim Vd A. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Joachim Vd A.
Datum: 9/9/2019 17:50:16
Onderwerp: 48/50

Beste
Dankzij jullie website ben ik gemakkelijk geslaagd op het theoretisch rij-examen. Hiervoor wil ik jullie graag bedanken!
Het systeem dat jullie toepassen, met video, mooi gestructureerde tekst met afbeeldingen en de testjes per onderwerp, heeft het leren zeer aangenaam gemaakt!
De testjes hielden me alert en weerhielden me ervan om te snel door te cursus te scrollen. Hierdoor werd ik er attent op gemaakt dat ik de eerste les i.v.m. parkeren tot driemaal toe moest bestuderen. Uiteindelijk kende ik deze (volgens het testje) wel perfect.
Daarnaast wil ik mijn bewondering uitspreken voor de man die filmpjes becommentarieert. Zijn aangename, accentloze, rustige en vertrouwen inboezemende stem heeft het leren bijna een plezier gemaakt.
Tenslotte haal ik nog de kleine onnauwkeurigheden aan (twee of drie keren wordt er gesproken over "dit zag je in een eerdere les") die er voor zorgen dat de perfectionist in mij óók werd geprikkeld. Hierdoor werd mijn aandacht verhoogd op deze punten en was concentreren nog aangenamer.
Examen afgelegd op 05/09/2019 te Kontich met 48/50
Met vriendelijke groeten

Joachim Vd A.
Dit is het handboek met website dat gebaseerd is op onze leermethode

Afbeelding