48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Hanne V.C.

48/50

Bericht door Hanne V.C. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Hanne V.C.
Datum: 4/10/2019 19:09:12
Onderwerp: 48/50

Beste,
Ik wil jullie bedanken voor jullie goede en duidelijke website. Het was overzichtelijk en beknopt, maar volledig.
Ik had eerst een cursusboek gekocht dat mijn rijschool aanbood. Ik heb dit gelezen, maar omdat het zo langdradig was (200 pagina's A4-formaat) heb ik er weinig van onthouden. Dit bleek uit de oefeningen die ik maakte op de bijhorende website. Eens ik de oefeningen per hoofdstuk van het boek allemaal voldoende goed beantwoord had, begon ik aan de proefexamens op de website. Ik was op deze allemaal gebuisd. Na meer oefenen was ik er wel door.

Om zeker te zijn (want ik kende de vragen al een beetje ondertussen) testte ik of ik het wel degelijk kende door nog een proefexamen te maken, maar van een andere website. Ik was weer gebuisd. Ik besloot dan via jullie site te leren. Het was de aantrekkelijkste website, omdat hij gratis was.
Ik heb jullie lessen en video's bekeken, gelezen en daarbij de oefeningen met code gemaakt. Later maakte ik de proefexamens en was ik er 13/14 keer op door. Ik besloot dan ook van de site van mijn boek enkele proefexamens te maken. Ik dacht namelijk dat deze moeilijker waren. Maar neen, ik behaalde twee keer 49/50.
Ik kon zo met zekerheid naar het examencentrum trekken. Het examen zelf vond ik makkelijker als jullie vragen. Er zaten geen strikvragen of gedetailleerde vragen bij. De vragen werden wel op dezelfde manier gesteld.
Ik had een 48/50 en was dus geslaagd. Ik heb direct het resultaat doorgestuurd naar mijn vrienden en zij vroegen wat de beste manier was om te leren aangezien zij nu ook hun theoretisch examen wilden halen. Ik heb hen direct gezegd dat ze jullie site moesten gebruiken en zeker geen leerboek. Jullie site heb ik enkel gelezen, niet eens hard op gestudeerd en alle regeltjes zitten gestructureerd en fris in mijn hoofd. Ik heb hen ook aangeraden net als mij de code te gebruiken. De €3,50 is het echt waard. Ik heb alvast jullie praktijkboek gedownload, want ik ben het best vertrouwt met jullie systeem.
Dus, nogmaals, EEN DIKKE MERCI!!!
Met vriendelijke groeten,
Hanne V.C.