46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Paschalis S.

46/50

Bericht door Paschalis S. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Paschalis S.
Datum: 3/5/2019 15:17:03
Onderwerp: 46/50

Ik wil jullie bedanken voor de perfecte leermethode die jullie site levert. Ik vertrouwde het eerst niet, maar toch heb ik uiteindelijk een ALLES code gekocht om toegang te hebben voor alle video’s en proefexamens. En man was dat een juiste keuze om te doen, vrijwel de beste 3,50 die ik tot nu toe heb uitgegeven. Ik ben hartstikke blij, nu ik mijn theorie heb ga ik als ik 18 ben in een paar maanden 20 uur les volgen om zelf te mogen rijden. Als je bang bent dat je niet slaagt moet je een code kopen en vervolgens eerst: de video’s kijken dan de uitleg onder de video lezen en daar ook een samenvatting van maken. Vervolgens een proefexamen maken en daarvan kijken wat je fout doet en dan nog extra leren. Op de dag zelf dat je je theorie aflegt moet je je samenvatting nog eens doornemen en je slaagt zeker weten. Zelf heb ik 46/50 gehaald door deze site. Ik wil de personen van deze site hartstikke veel bedanken voor alle duidelijke uitleg die op de site staat. Jullie hebben vandaag mijn dag gemaakt omdat ik geslaagd ben.

Groetjes pascal