48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Lisa D.

48/50

Bericht door Lisa D. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: lisa D.
Datum: 2/19/2019 21:19:37
Onderwerp: 48/50

Beste,
Op woensdag 13/02/2019 legde ik een bijna feilloos theoretisch rijexamen B af, door jullie methode, die zeer effectief is. Mijn score was namelijk 48/50, het examen zelf legde ik af in het rijexamen van Roeselare.
Eerst las ik een ander boek, maar achteraf bleek dat gewoon tijd verspilling te zijn, omdat ik nog steeds het gevoel had da alles zo vaag was en de leerstof nog niet goed genoeg beheerste. Daarom ging ik naar een andere methode op zoek en vele kennissen die al geslaagd waren voor hun theoretisch, wisten mij jullie aan te raden. En inderdaad! Na de filmpjes te hebben beken, de leerstof nog eens overlezen en de oefen vragen achteraf te maken. Kende ik alles in een mum van tijd! Wel heb ik daarna nog zoveel mogelijk van jullie oefenexamens gemaakt, die ook een zeer grote hulp voor mij waren om zekerheid te hebben.
Achteraf gezien was het dom van mij om mijn examen zo lang uit te stellen, enkel omdat ik bang was omdat het mij niet ging lukken, maar door jullie methode was het examen zeer gemakkelijk, en verliep alles uiterst vlot!
Met vriendelijke groeten,

Lisa D. uit Ingelmunster