48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Abigaile D.

48/50

Bericht door Abigaile D. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Abigaile D.
Datum: 8/27/2018 22:21:51
Onderwerp: 48/50

Beste Gratis Rijbewijs Online
Na jaren het theoretisch rijexamen uit te hebben gesteld, heb ik uiteindelijk de stap gezet om ervoor te gaan. Zoals veel kennissen en vrienden me hadden aangeraden, ben ik op jullie site terechtgekomen en nam ik alle lessen door en deed ik het proefexamen een aantal keer.
Het grootste voordeel was dat ik na de proefexamens mijn fouten kon bekijken. De verklaring voor het antwoord, onder de vraagstelling, vond ik niet altijd duidelijk. Maar dankzij de verwijzing naar de gerelateerde les kon ik steeds naar die les terugkeren om de betreffende leerstof nog eens herhalen.

Een verschil met het werkelijke examen is de tijd die je krijgt om op een vraag te beantwoorden. Omdat de vragen tijdens de proefexamens niet eerst worden voorgelezen (wat tijdens het werkelijke examen wel gebeurt), heb je minder tijd om over het antwoord na te denken. Je wordt in feite harder gedrild tijdens de proefexamens, wat maakt dat het werkelijke examen relaxter aanvoelt omdat de vraag en de antwoorden eerst nog worden voorgelezen. Je wordt dus niet enkel getest op kennis, maar ook op reactiesnelheid en stressbestendigheid. Het heeft zijn vruchten afgeworpen.

Vandaag (27/08/2018) heb ik mijn theoretisch examen afgelegd en ben ik ook nog eens geslaagd met 48/50. En nu op naar de praktijk! Jullie CD-rom zal nu dus goed van pas komen.
Dank jullie wel voor jullie site en methode!
Met vriendelijke groeten,

Abigaile D. uit Schaarbeek