48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
evdrzand
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jul 2018, 15:11

48/50

Bericht door evdrzand »

Theorie examen gedaan in Gent Sint-Denijs Westrem

De leermethode van gratis rijbewijs online vond ik super goed. Doordat de theorie opgebouwd en herhaald wordt, voelt het leerproces natuurlijker aan. Ik heb de 4 dagen planning gevolgd, en dan de moeilijkere hoofdstukken nog eens herhaald. Ik heb ook aangeduid in het boek en nagekeken op de pagina bij de video's (dit is belangrijk, sommige zaken staan wel op die pagina maar niet in het boek). Ik heb ook de fouten van de proefexamens/oefenvragen die ik moeilijk vond, opgeschreven bij het notities - gedeelte van het handboek. Ik heb 30 proefexamens gedaan en nadat ik meer dan 10x minstens 47/50 gehad, voelde ik me er klaar voor. Er waren ook maar 2 vragen van die 50 die ik niet al had gezien bij de proefexamens van Gratis Rijbewijs Online. Dus ik raad jullie handboek, sites, oefeningen en proefexamens sterk aan.

Dit was de 2de keer dat ik mijn theorie examen deed, 3 jaar geleden was ik al geslaagd geweest voor mijn theorie met 41/50 dit was toen met theorielessen op school en eigenlijk kende ik de theorie toen niet zo goed als nu. Ik vind dit veel beter, want theorielessen gaven mij indruk dat ik alles goed kenden omdat 'je hebt lessen gevolgd' maar eigenlijk kende ik toen mijn leerstof niet zo goed. Dat was toen met handboek 'Wees Wegwijs' en die was veel uitgebreider dan dit handboek maar minder duidelijk en minder goed uitgelegd. En eigenlijk een 'overkill' aan details' die je via Gratis Rijbewijs Online leert via de proefexamens en oefenvragen. Rijbewijs Online helpt met de opbouw van een héél goede basis waar de details dan zich op verder bouwen.