BOEK 47/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Evelien M.

BOEK 47/50

Bericht door Evelien M. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Evelien M.
Datum: 7/1/2018 3:22:11 AM
Onderwerp: BOEK 47/50

Beste,
Woensdag 27 juni 2018 ben ik geslaagd voor het theoretisch rij-examen (categorie B) Score: 47/50.
Ik slaagde meteen m.b.v. het handboek Theorie Rijbewijs B en de bijhorende code op rijbewijsb.gratisrijbewijsonline.be. Ik ben zeer tevreden over de leermethode! Het boek is zeer verzorgd door de sterke opbouw worden de belangrijkste dingen enkele keren herhaald, waardoor je deze zeker niet vergeet. De code vond ik persoonlijk het nuttigste, vanwege de filmpjes waarbij je rustig de uitleg krijgt samen met visuele voorbeelden. Ook de oefeningen en proefexamens doen nadenken en zijn gevarieerd. Wanneer je de leerstof kent, zijn ze leuk om te maken. Het enige wat ik wat minder vond, is het document met de overtredingen per graad, omdat het zo lang en uitgebreid is. Een filmpje hierbij zou enorm helpen om de samenhang te zien. In het algemeen vind ik jullie methode zeer efficiënt, op niet al te lange tijd kon ik al de theorie grondig en op een aangename manier studeren. Ik ben erg blij dat ik met deze methode heb gestudeerd en kijk heel erg uit om met de auto te leren rijden! Ik hoop dan ook daarbij gebruik te kunnen maken van jullie praktijk CD-rom.

Naam: Evelien M.
Gemeente: Brasschaat
Afbeelding Ons handboek
Afbeelding