46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Sandeep S.

46/50

Bericht door Sandeep S. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Sandeep S.
Datum: 22-Apr-18 9:55:37
Onderwerp: 46/50

Dag beste,
ik heb ongeveer een maand geleden voor de eerste keer geprobeerd te slagen voor mijn theorie examen. Ik had eerst het handboek Autorijden gelezen, ik deed dit rustigjes en over een lange periode omdat wij geen auto hebben thuis en ik daarom helemaal niet gemotiveerd was en omdat het niet al te boeiend was.

Daarna vertelde een vriend mij over jullie site en dat ik daar oefeningen op moest maken, dus ben ik daar naartoe gesurft. Maar er zat een lange periode tussen het lezen van de theorie in Flor's boek en het vinden van jullie site.
Toen zag ik ook dat jullie al de theorie gratis te lezen was op jullie site en begon ik onmiddellijk alles te herhalen. Het ding dat ik geweldig vind op jullie site is dat het niet gewoon wat tekst is. Er zijn ook meteen filmpjes en verschillende animaties bij elk hoofdstuk om te bekijken en ik kon er nog direct oefeningen bij maken ook. Deze manier van leren vond ik veel interessanter dan gewoon wat uit een boek lezen en heeft me dan ook goed geholpen.
Daarna heb ik een kleine som geld betaald om oefeningen te maken, waarop ik in het begin niet zó goed haalde, maar naarmate de tijd vorderde ik beter werd en zelfs soms 50/50 haalde.

Toen kwam de dag van het examen, waarop mijn vrienden nog de dagen voordien zeiden dat zij veel stress hadden toen zij hun exame' af moesten leggen en dat ik dat ook ging hebben, maar ik bleef heel de tijd op weg naar examencentrum toe kalm. Ik kwam binnen en alles ging heel erg vlotjes, bijna al de antwoorden wist ik al voor dat de vertelstem zelfs al begon met lezen. Ik klikte op bevestigen bij mijn laatste antwoord en kon dan mijn punten zien. Er stond geslaagd met 46/50 en er verscheen een grote glimlach op mijn gezicht.
Jullie site heeft mij zonder de minste twijfel enorm geholpen bij het slagen en daarom wil ik jullie van harte bedanken.
Met vriendelijke groetjes


Naam: Sandeep S.
Woonplaats: 3300 Tienen