39/50 en dan 48/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Lina B.

39/50 en dan 48/50

Bericht door Lina B. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Lina B.
Datum: 13-Apr-18 18:57:38
Onderwerp: 39/50 en dan 48/50

Beste,
Ik heb voor de tweede keer mijn theoretisch rijexamen afgelegd. De eerste keer was in januari, ik had toen deelgenomen aan 'Rijbewijs op school' en op die site geoefend. Resultaat: 39/50. De instructeur bij ons was van rijschool Sanderus in Mechelen. Hij had jullie site niet aangeraden. Wij hadden een code gekregen voor R.O.S die we konden gebruiken op die site. Ik wist toen ook nog niet van het bestaan van Gratis Rijbewijs Online en had mijn examen dus alleen voorbereid met R.O.S.
Bij ons in de klas waren er 2 van de 7 deelnemers in de klas geslaagd en ook in de andere klassen waren er weinig geslaagd. Diegenen die geslaagd waren, hadden zowel Gratis Rijbewijs Online als R.O.S gebruikt.

Daarna kreeg ik het advies van een vriend om het de volgende keer via Gratis Rijbewijs Online te doen, wat ik ook gedaan heb. Ik heb een code gekocht en op vier dagen tijd alle filmpjes bekeken, alle lessen gelezen en alle oefeningen gemaakt, inclusief meer dan twintig proefexamens. Resultaat: 48/50. Ik vind jullie manier van werken en de site zelf heel erg goed om van te leren en zou het iedereen aanbevelen. Alles wordt heel
klaar en duidelijk uitgelegd en ook de uitleg die je kreeg bij een foute vraag was verhelderend.
Ik heb het examen vandaag, op 13 april afgelegd in Heverlee, Leuven en behaalde 48/50. Ik woon zelf in Mechelen.

Met vriendelijke groeten

Lina B.