46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Julie I.

46/50

Bericht door Julie I. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Julie I.
Datum: 12-Apr-18 9:50:40
Onderwerp: 46/50

Beste,
Ik behaalde gisteren(11/4) 46/50 op het theorie examen!
Ik volgde in oktober lessen op school en behaalde toen 38/50. Dit vond ik een heel slechte methode, aangezien de lessen te snel gingen en het examen er al snel was. Ik durfde niet voor een tweede keer gaan omdat ik bang was dat ik nog eens ging niet geslaagd ging zijn.
Deze vakantie heb ik beslist dat ik het opnieuw ging doen! Ik vroeg aan enkele vriendinnen welke site zij hadden gebruikt. Mijn beste vriendin was de eerste keer ook niet geslaagd en gebruikte de tweede keer gratisrijbewijsonline.be, zij vond dit een hele goede site. Ik ben maandag begonnen en heb alle filmpjes gekeken en alle oefeningen gemaakt. Tot slot maakte ik veel proefexamens. Met veel stress ging ik gisteren het examencentrum in Kontich binnen, maar toen ik ‘geslaagd’ en ‘46/50’ zag verschijnen was ik heel blij!
Mijn resultaat heb ik zeker te danken aan jullie site. De filmpjes zijn heel duidelijk, en onderaan kan je alles nog eens teruglezen. De oefeningen kan je dan makkelijk oplossen. Ik raad vanaf nu iedereen deze site aan!
Met vriendelijke groeten,

Julie I. uit lier