Een betere voorbereiding bestaat volgens mij niet

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Liesbeth Van den Bossche

Een betere voorbereiding bestaat volgens mij niet

Bericht door Liesbeth Van den Bossche »

Liesbeth Van den Bossche schreef: Het was een redelijke klus om alle theorie aandachtig te lezen, daarna de oefeningen te maken, en daarna de proefexamens. Ik had ze allemaal gemaakt, en heb zo ook jullie leermethode gevolgd.

Ik had alles genoteerd waaraan ik nog twijfelde of fouten maakte, dit nog eens herhaald.

De proefexamens gingen goed dankzij de duidelijke uitgelegde theorie. Toch had ik nog schrik voor het examen, maar waarom zou het niet lukken indien m'n proefexamens zo goed gingen? Iedereen moet zo'n examen immers doen!

Maar toen, door onverwachte omstandigheden, moest ik m'n examen enkele dagen uitstellen. Daardoor was ik al enkele details vergeten. Aiaiai, dacht ik.
Oh ja hoor, ik ben tóch vanaf de eerste keer geslaagd voor mijn examen! Hiep hoi!

Ik wil jullie dan ook bedanken voor deze prachtige site, een betere voorbereiding bestaat volgens mij niet, zeer duidelijk uitgelegd én overzichtelijk. Ook de oefeningen waren goed van toepassing. Ik adviseer deze site aan iedereen die z'n rijexamen wil afleggen, want op die manier was het aangenaam studeren!

En dan nu in praktijk!
Dank u wel!

Groeten van Liesbeth uit Eeklo

examen afgelegd op vrijdag 6 oktober 2006 te 9900 Eeklo