Echte aanrader voor mensen die hun rijbewijs gaan afleggen

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Melike Menese

Echte aanrader voor mensen die hun rijbewijs gaan afleggen

Bericht door Melike Menese »

Melike Menese schreef: Eerst en vooral wil ik jullie bedanken voor jullie leerstof op het website http://jongeren.kbc.be/rijbewijsonline/. Het is een echte aanrader voor mensen die hun rijbewijs gaan afleggen.

Ik heb 2 keer vorig jaar meegedaan met het examen, maar toen had ik geleerd uit de oude boeken van Weg Wijs, en was net niet geslaagd, en nadien heb ik dit website ontdekt en hier uit geleerd.

Het leerstof zelf is heel kortbundig, en zeer duidelijk uitgelegd. Er staan veel tips in voor het examen, en dat moet je zeker leren, want die komen in aanbod op het examen.

Het examen zelf was zeer gemakkelijk en je hebt nogal genoeg tijd om na te denken en de vragen goed door te lezen.

Hiervoor dank ik jullie nog eens, ik was zeer blij toen ik de vragen voor mij kreeg, het was echt een makkie:)

Op het examencentrum heb ik veel jongeren gezien met een groene boek in hun handen, vele jongeren zijn niet op de hoogte van deze website, en ze weten zelfs niet dat ze uit verkeerde boeken leren.

Dus ik raad iedereen deze website aan, en veel succes!!!

Ps: Mijn naam is Melike Menese en ik ben op 11/10/2006 geslaagd in het examen centrum Kontich.
Ik woon in antwerpen centrum.