42/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Marcela L.

42/50

Bericht door Marcela L. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Marcela L.
Datum: 14-Mar-18 17:50:06
Onderwerp: 42/50

Beste,
Ik heb het theoretische examen voor de eerste en enige keer 3 dagen geleden gepresenteerd specifiek op 4 maart.
Mijn score was 42, maar ik kan je verzekeren dat ik perfect wist dat de antwoorden op alle antwoorden, hoewel de mislukkingen die ik had, veroorzaakt werden door problemen bij het begrijpen van de taal, omdat bij het formuleren van de antwoorden veel veel nieuwe woorden verschenen die ik nog nooit eerder had gezien en de vragen ze waren niet op dezelfde manier geformuleerd in de media waarmee ik studeerde.

Laat me je vertellen over mijn ervaring in voorbereiding methode, 2 weken geleden begon ik me voor het rijexamen te studeren, dus verdeelde ik de tijd op deze manier ,tijdens de eerste week dat ik theorie studeerde in het Spaans, mijn moedertaal, met een boek die door een vriend me aan mij werden uitgeleend en in met een applicatie die ik in mijn mobiele telefoon kon downloaden, zijn naam is itheorie.be in de tweede week heb ik alle kennis aangepast met zijn pagina gratisrijbewijsonline.be.

Jullie methode is ongelooflijk, super didactisch en duidelijk voor diegenen die geen perfect niveau van het Nederlands hebben, de films en tips waren een belangrijk punt in mijn begrip van het studiemateriaal en ik hoop zijn methode opnieuw te gebruiken om het praktische examen te behalen.

Met vriendelijke groeten.

Marcela L.M., Gemeente Ranst