47/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Ornella T.

47/50

Bericht door Ornella T. »

-------Oorspronkelijk bericht-------

Van: Ornella T.
Datum: 01-Dec-17 5:19:01 AM
Onderwerp: 47/50

Beste,
Jullie website heeft mij al niet één keer, maar al twee keer gered om het theoretisch examen af te leggen! De eerste keer was enkele jaren terug, toen het helemaal gratis was. Ik heb slechts twee avondjes goed moeten leren om er goed door te zijn.
Spijtig genoeg heb ik te lang gewacht en is het vervallen,... dus moest ik hem nog eens afleggen. Dit deed ik vorige vrijdag, Eerst zonder jullie proefexamens te maken, maar die van de VAB website... maar ik slaagde er niet in.
Het was pas toen ik een smsje stuurde voor een code en het weekend met mijn vrienden rijbewijs theorie - QUIZ hield, dat ik er terug door was. Chance! Anders moest ik lessen volgen! Ik was er zelfs door met een 47/50!
In januari heb ik mijn praktisch al gepland in Kontig. Ik leer met mijn opa, maar ik ben wel wat zenuwachtig.
In ieder geval, met of zonder CD's, ben ik echt jullie website, theorie en proefexamens zeer dankbaar. Ik voel mijzelf ook een pak veiliger op de weg met al de opgefriste kennis. Iedereen zou af en toe eens een proefexamentje mogen afleggen...
Groetjes,


Ornella T.
Examen afgelegd in examencentrum Kontig: 27/11/2017
Behaalde score: 47/50
Antwerpen