Praktijkexamen geslaagd

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Praktijkexamen geslaagd

Bericht door Rafael »

Na een tweede poging, geslaagd, geen opmerking, enkel soms te lage snelheid, omdat ik de weg er niet kende, en er redelijk wat bochten waren. Maar toch geslaagd

Was door de zenuwen zelfs verkeerd gereden, links gegaan ipv rechts, maar dat was geen erg zei hij

Complimenten voor de examanator, vriendelijk meneer, rustige sfeer, ..
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Proficiat Rafael.

Laat je nu in de toekomst niet verleiden om "de stoere" uit te hangen en met de wagen te vliegen. Maar dat verwacht ik niet.

Ik heb ook gemerkt dat jij sporadisch ook vragen beantwoordt van jongeren. Ik hoop dat je af en toe op dit forum nog een bijdrage blijft leveren.

Veel rij-succes.
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

eugeen schreef: Proficiat Rafael.

Laat je nu in de toekomst niet verleiden om "de stoere" uit te hangen en met de wagen te vliegen. Maar dat verwacht ik niet.

Ik heb ook gemerkt dat jij sporadisch ook vragen beantwoordt van jongeren. Ik hoop dat je af en toe op dit forum nog een bijdrage blijft leveren.

Veel rij-succes.
Bedankt!

Natuurlijk blijf ik rustig rijden, sneller optrekken, is meer verbruik, en meer verbruik, is meer geld... En als student kan je dat missen Maar dat is niet de enige reden, er zijn al gekken genoeg op de baan, dus hou ik me wel buiten die groep, ben m'n leven nog niet bepaald beu Heb al meermaals gelezen dat een paar jongeren die hun rijbewijs pas hebben, de week later de krant halen...

Ook blijf ik hier wel aanwezig hoor Fijn forum hier
Plaats reactie