GESLAAGD!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Van harte proficiat, Wendy, en succes bij je verdere rijopleiding!

Mocht je je nog vragen herinneren waarvan je de indruk had dat ze niet op deze site aan bod kwamen, dan zouden we jou dankbaar zijn mocht je ze ons willen mededelen.
Wendy Van Ooteghem

GESLAAGD!

Bericht door Wendy Van Ooteghem »

Beste Eugeen en andere mensen die meegewerkt hebben aan deze site,


Ik heb mijn theorie voor rijbewijs B volledig op jullie site geleerd. Gisteren ben ik mijn theorie gaan afleggen en ik ben GESLAAGD!

Ik had 5 kleine foutjes, sommige vragen die ik fout had, heb ik niet op jullie site teruggevonden. Maar toch vind ik het een super site.
Het is een duidelijke site met veel oefenvragen.

Ik ben jullie van harte dankbaar!



Met vriendelijke groeten,

Wendy Van Ooteghem
Wendy Van Ooteghem

vragen waarvan ik de antwoorden niet vond op de site

Bericht door Wendy Van Ooteghem »

Beste Jozef,

Ik zal de vragen waarvan ik denk dat de antwoorden niet op jullie site staan even opsommen:

- de vraag was of ik een auto die voor mij stopt aan een zebrapad om een voetganger over te laten, mocht inhalen. Ik had op jullie site gelezen dat dit niet mag, dus was mijn antwoord neen en dit werd dus fout gerekend

- er werd ook gevraagd of ik op een baan waar je 80km/uur mag rijden mag inhalen, het was een baan waar je mocht inhalen, er waren drie mogelijke antwoorden:
a. Ja
b. Ja, als je niet boven 80km/uur gaat
c. neen
mijn antwoord was b maar dit was fout, het goede antwoord was ja, weten jullie waarom? Ik dacht dat men nooit boven de toegelaten snelheid mocht?

- de laatste vraag waarvan ik mijn fout niet zag was de volgende: als je op een baan met meerdere rijvakken een auto inhaalt, moet je dan terug naar het rechterbaanvak gaan? Ik had ja geantwoord omdat ik denk dat men altijd rechts moet rijden als dit mogelijk is, maar het juiste antwoord was neen

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie toffe site, dankzij jullie ben ik geslaagd!

Met vriendelijke groeten,
Wendy Van Ooteghem
GRO
Administrator
Berichten: 12760
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Wendy
Quote: de vraag was of ik een auto die voor mij stopt aan een zebrapad om een voetganger over te laten, mocht inhalen. Ik had op jullie site gelezen dat dit niet mag, dus was mijn antwoord neen en dit werd dus fout gerekend
Dit mag ook niet.

Quote: de laatste vraag waarvan ik mijn fout niet zag was de volgende: als je op een baan met meerdere rijvakken een auto inhaalt, moet je dan terug naar het rechterbaanvak gaan? Ik had ja geantwoord omdat ik denk dat men altijd rechts moet rijden als dit mogelijk is, maar het juiste antwoord was neen
Ik weet dat ongeveer dergelijke vraag gesteld wordt. Maar in die vraag heeft de bestuurder op een autosnelweg iemand ingehaald. En men wil weten of hij ter hoogte van de invoegstrook onmiddellijk na het inhaalmanoeuvre terug naar de rechterstrook moet rijden of andere bestuurder mag laten invoegen.

Daar is het antwoord neen.
Quote: - er werd ook gevraagd of ik op een baan waar je 80km/uur mag rijden mag inhalen, het was een baan waar je mocht inhalen, er waren drie mogelijke antwoorden:
a. Ja
b. Ja, als je niet boven 80km/uur gaat
c. neen
mijn antwoord was b maar dit was fout, het goede antwoord was ja, weten jullie waarom? Ik dacht dat men nooit boven de toegelaten snelheid mocht?
Stond er op die afbeelding geen onderbord dat zei dat die snelheidsbeperking werd opgelegd aan voertuigen met een M.B.T. ...
Wendy Van Ooteghem

Bericht door Wendy Van Ooteghem »

Quote:

- er werd ook gevraagd of ik op een baan waar je 80km/uur mag rijden mag inhalen, het was een baan waar je mocht inhalen, er waren drie mogelijke antwoorden:
a. Ja
b. Ja, als je niet boven 80km/uur gaat
c. neen
mijn antwoord was b maar dit was fout, het goede antwoord was ja, weten jullie waarom? Ik dacht dat men nooit boven de toegelaten snelheid mocht?

Stond er op die afbeelding geen onderbord dat zei dat die snelheidsbeperking werd opgelegd aan voertuigen met een M.B.T. ...
voor zover ik mij kan herinneren, stond er geen onderbord bij dat zei dat die snelheidsbeperking werd opgelegd aan voertuigen met een M.B.T

Quote:
de laatste vraag waarvan ik mijn fout niet zag was de volgende: als je op een baan met meerdere rijvakken een auto inhaalt, moet je dan terug naar het rechterbaanvak gaan? Ik had ja geantwoord omdat ik denk dat men altijd rechts moet rijden als dit mogelijk is, maar het juiste antwoord was neen



Ik weet dat ongeveer dergelijke vraag gesteld wordt. Maar in die vraag heeft de bestuurder op een autosnelweg iemand ingehaald. En men wil weten of hij ter hoogte van de invoegstrook onmiddellijk na het inhaalmanoeuvre terug naar de rechterstrook moet rijden of andere bestuurder mag laten invoegen.

Daar is het antwoord neen.
Er was werd niets vermeld over een invoegstrook en er was ook niets te zien op de foto, daarom vond ik het maar raar
Plaats reactie