Yihaaaaa

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Dikke kussen voor Jozef, Benny, Eugene en Digital: ik ben GESLAAGD
De eerste kussen die we via het forum krijgen. Toch wel leuk.
Trouwens: Proficiat !!!
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Ook van mij dikke kussen voor Delphine om haar proficiat te wensen!

Houd ons op de hoogte van je praktijkopleiding, hé Delphine. En kom gerust hier nog vragen stellen, want die zullen er nog wel rijzen.

Wat er kan gebeuren als je vóór een steile bergaf niet tijdig terugschakelt, hebben ze in Martelange meegemaakt op 21 augustus 1967. Toen miste een Nederlandse tankwagen de bocht aan de helling van de N4, de administratieve benaming van de Route d'Arlon, en botste tegen een brug. De tank, gevuld met 47.000 liter LPG, ontplofte en vloog letterlijk de lucht in. Het dorp veranderde in een vuurzee. 22 mensen kwamen om een vijftigtal anderen raakte gewond.
digital
Berichten: 541
Lid geworden op: 27 mar 2005, 00:00
Locatie: Limburg

Bericht door digital »

Proficiat delphine!!!
delphine
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 okt 2005, 00:00

Yihaaaaa

Bericht door delphine »

Dikke kussen voor Jozef, Benny, Eugene en Digital: ik ben GESLAAGD!

Ik had slechts 3 foutjes...

Ik ben ook enkele vraagjes tegengekomen die anderen mss kunnen helpen:

1. Je krijgt een foto van een hoofdbaan met een zijstraat naar rechts. De voorrang-van-rechts-regels zijn er van toepassing. Nu, net voor de zijstraat is er een bushalte op de baan geschilderd. Nu was de vraag of je over die diagonale strepen op het einde van die bushalteplaats mag rijden om in te slaan in die zijstraat.
Ik dacht van niet, maar het mag wel degelijk.

2. Je krijgt een foto van een hoofdbaan met een zijstraat naar links. Op de baan is een volle lijn geschilderd. Ter hoogte van die zijstraat is de lijn echter onderbroken.
Jij bevindt je met je auto een 5 tal meter voor die onderbroken lijn. De vraag klonk letterlijk: mag ik linksaf inslaan? Ik dacht "ja, want ter hoogte van die straat is de lijn onderbroken". Het antwoord is neen. Wellicht omdat je zelf nog net niet ter hoogte van die onderbroken lijn staat. Lullige vraag hoor!

3. En dan: je moet een lange helling naar beneden rijden. Wat doe je best: schakel je neutraal, naar omhoog of naar beneden.
(Dus Benny, in dezelfde stand blijven rijden was geen optie :-S) Het antwoord was: naar beneden. Ik dacht neutraal, hehe, dom eigenlijk, want het is wel logisch...

Voila! Aan alle anderen: heel veel succes! Het examen is echt bijna gelijk aan de proefexamens hier op deze site. Ik vond het zelfs behoorlijk simpel, maar ik heb dan ook de gehele site ondersteboven gespit en dit forum tot vervelens toe geraadpleegd!

HEEEEEEEEEEEEEEEL erg bedankt! Ik vind het werk dat jullie leveren ongelooflijk!!!!! Ik zal deze site aan iedereen aanraden! Ik ben een fan!

Groetjes!!!

Delphine
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

hallo Delphine,

Eerst en vooral proficiat met het slagen op je theorieexamen.
En bedankt voor de dikke kussen

Ik wil je wel nog het volgende even meegeven.
Quote: 3. En dan: je moet een lange helling naar beneden rijden. Wat doe je best: schakel je neutraal, naar omhoog of naar beneden.
(Dus Benny, in dezelfde stand blijven rijden was geen optie :-S) Het antwoord was: naar beneden. Ik dacht neutraal, hehe, dom eigenlijk, want het is wel logisch...
Ik denk dat je me daar niet helemaal begrepen hebt:

Ik heb niet geschreven dat je in dezelfde stand moet blijven rijden.

Ik heb wel geschreven dat je in dezelfde versnelling de berg moet afrijden dan dat je hem omhoog bent gereden.

Er is een groot verschil tussen de beide:

zoals ik het bedoel is het zo dat je bv: in 2de omhoog rijdt een maal boven rij je terug normaal laten we zelfs zeggen tot in 5de en als we terugkomen om naar onder te gaan schakelen we dus terug naar 2de, omdat we dus best in de zelfde versnelling af rijden dan tot we zijn opgereden.

Wat jij er van maakt is dat als je boven in 5de aan het rondrijden bent en je gaat terug naar onder dat ik heb geschreven dat je in de zelfde versnelling moet blijven (5de dus) en dat is zeker niet de bedoeling!

Ik wens je veel succes bij je praktijk en ook in je verdere leven als bestuurd(st)er. ook in het bergaf rijden
zoals Jozef al vroeg hou ons aub op de hoogte en als je nog een paar kussen over hebt laat ze maar komen.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Benny schreef: als je nog een paar kussen over hebt laat ze maar komen
Jazeker, virtuele voordelen in natura zijn immers niet belastbaar!
Plaats reactie