hallo Delphine,
Eerst en vooral proficiat met het slagen op je theorieexamen.
En bedankt voor de dikke kussen
Ik wil je wel nog het volgende even meegeven.
Quote: 3. En dan: je moet een lange helling naar beneden rijden. Wat doe je best: schakel je neutraal, naar omhoog of naar beneden.
(Dus Benny, in dezelfde stand blijven rijden was geen optie :-S) Het antwoord was: naar beneden. Ik dacht neutraal, hehe, dom eigenlijk, want het is wel logisch...
Ik denk dat je me daar niet helemaal begrepen hebt:
Ik heb niet geschreven dat je in dezelfde stand moet blijven rijden.
Ik heb wel geschreven dat je in dezelfde versnelling de berg moet afrijden dan dat je hem omhoog bent gereden.
Er is een groot verschil tussen de beide:
zoals ik het bedoel is het zo dat je bv: in 2de omhoog rijdt een maal boven rij je terug normaal laten we zelfs zeggen tot in 5de en als we terugkomen om naar onder te gaan schakelen we dus terug naar 2de, omdat we dus best in de zelfde versnelling af rijden dan tot we zijn opgereden.
Wat jij er van maakt is dat als je boven in 5de aan het rondrijden bent en je gaat terug naar onder dat ik heb geschreven dat je in de zelfde versnelling moet blijven (5de dus) en dat is zeker niet de bedoeling!
Ik wens je veel succes bij je praktijk en ook in je verdere leven als bestuurd(st)er. ook in het bergaf rijden
zoals Jozef al vroeg hou ons aub op de hoogte en als je nog een paar kussen over hebt laat ze maar komen.