geslaagd dankzij deze site!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Oeps inderdaad ja, banden van 1.6mm .... lijkt me moeilijk .
Als ik me nog andere vragen herinner, zal ik nog berichtje posten, maar ben er veel vergeten door de stress (had al eens geprobeerd maar gefaald, terwijl mijn drie broers er direct door waren)
Jan Soenen

geslaagd dankzij deze site!

Bericht door Jan Soenen »

Vier kleine foutjes.

De vragen die ik me nog herinner (zal ze zo goed mogelijk proberen te verwoorden).

oefenvragen:
bandbreedte: 1.6mm
onder brug mag je parkeren noch stilstaan
je rijdt op een gewone baan met twee rijstroken, door onderbroken stippellijnen gescheiden: vraag: mag je inhalen? ja

Je haalt een fietser in, hoeveel plaats moet je tussenlaten:
0.5m
0.8m
1.0m

Bevoegd persoon steekt zijn ene arm horizontaal de lucht in (en je staat voor een groen licht):
Ik mag links afslaan
ik moet stoppen

Je ziet het bord E9b (ga naar: http://www.soundandvision.be/borden/E9b.gif voor een afbeelding):
parkeren voor personenauto's
parkeren voor personenauto's en auto's voor dubbel gebruik
Parkeren uitsluitend voor personenauto’s, auto’s voor dubbelgebruik en minibussen

Je wil een gewone straat rechts inslaan en een tegenligger wil diezelfde inslaan.
Wie heeft voorrang? jijzelf

Het licht verandert van rood naar groen terwijl er nog voetgangers aan het oversteken zijn.
Ik mag claxonneren en oversteken
ik moet wachten
Jan Soenen

Oh deze ook nog

Bericht door Jan Soenen »

je ziet dit bord en we zijn de tiende van de maand: E5 Parkeerverbod van de 1e tot de 15e van de maand
je mag:
parkeren
stilstaan
parkeren noch stilstaan


Je ziet een bord van een afslag op de autosnelweg en ze vragen of je al over de doorlopende witte lijn mag rijden om af te slaan: neen

Je rijdt BINNEN de bebouwde kom op de linkerrijstrook en ze vragen of dat al is toegestaan (je ziet de verkeerslichten of afslag nog niet): Ja
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Bedank voor het melden van de vragen die je gekregen hebt
en proficiat voor het slagen op uw examen.
Quote: bandbreedte: 1.6mm
Dit moet wel de profieldiepte van de hoofdgroeven op je banden zijn.
Niet de breedte
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie