Heel erg bedankt!

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Ook van mij een welgemeend proficiat, Nathalie!
Je schreef: ook al ben ik reeds 33 "
Nog zo jong ... een ontluikende bloem!
Quote: mag ik de auto rechts inhalen. Ik dacht van wel, vermits het filerijden was,
Uit de vraag kon je eigenlijk al afleiden dat er geen verkeer in evenwijdige files was. Wanneer verkeer in evenwijdige files toegestaan is, is er immers geen sprake meer van inhalen. Het sneller rijden van de ene file ten opzichte van de andere is dan alleen nog maar voorbijrijden.
nathalie
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 jan 2006, 00:00

Heel erg bedankt!

Bericht door nathalie »

Hoi! Ik heb voor de eerste keer (ookal ben ik reeds 33 ) mijn theorie examen voor rijbewijs B gedaan, en meteen geslaagd met maar 2 kleine foutjes! :lol:Heel erg trots ben ik, en heel dankbaar voor jullie site, het is echt zoals jullie zeggen, als je de vragen op de site kan beantwoorden, ken je je examen!
Wat de vragen betreft, ik herinner me vooral diegene die ik fout had, en de ene was een foto van een fietser die een brug gaat onderrijden (maar er nog niet onder is) en de vraag og je de fietser mag inhalen. Ik heb nee geantwoord, maar het is ja.
De andere vraag was een foto van druk verkeer op een autosnelweg. Daar was de vraag, mag ik de auto rechts inhalen. Ik dacht van wel, vermits het filerijden was, maar het was dus niet. Ik snap eigenlijk nog altijd niet waarom, en waarom het dan maar een kleine fout was en geen grote. Waarschijnlijk heb ik iets op de foto over het hoofd gezien.
Verder waren er veel vragen over de afstand tot het zebrapad en verkeerslichten op een kruispunt en zo, ik denk dat ik ze allemaal gehad heb. Geen enkele vraag over rem-of stopafstand.
2 vragen over wanneer de dimlichten en wanneer de mistlichten te gebruiken.
Een 2tal vragen over de bevelen die een politieagent kan geven (verkeer stoppen met arm vertikaal in de lucht, en en horizontaal, mag je nog links afslaan?)
En voor ééntje was ik heel blij dat ik dit forum gelezen had, die ging over het verkeerslicht dat op rood staat, met een groene pijl om af te slaan, met de vraag of je voorrang hebt, of nog moet geven aan de voetgangers, of moet geven aan de voetgangers en het verkeer dat uit de regelmatige richting komt. Laatste antwoord dus.
Meer vragen schieten me momenteel niet te binnen, als ik er nog weet horen jullie het wel.
Vele groetjes, nog eens bedankt voor de supergoede site, en veel succes aan wie nog moet gaan!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Proficiat Nathalie.
Plaats reactie