belwaarde opgebruikt

Vraag hier tips en hulp van anderen.
iemand die niet blij is

belwaarde opgebruikt

Bericht door iemand die niet blij is »

ik stuur rijbewijs naar 3411 en ik ontvang geen code ik stuur nog is hetzelvde en ik ontvang weeral geen code nu is mijn bw op en ik heb geen code ontvangen ik kan dus naar mijn proefexamens fluiten ik ben kwaad
Inazuma
Berichten: 11359
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: belwaarde opgebruikt

Bericht door Inazuma »

iemand die niet blij is schreef:ik stuur rijbewijs naar 3411 en ik ontvang geen code ik stuur nog is hetzelvde en ik ontvang weeral geen code nu is mijn bw op en ik heb geen code ontvangen ik kan dus naar mijn proefexamens fluiten ik ben kwaad
Niet meer dan 1 keer sms-en !
De code wordt normaal zowat onmiddellijk toegestuurd.
Gebeurt dat niet dan liep er ergens wat fout - en dat gaat niet opgelost geraken door hetzelfde bericht opnieuw te verzenden.

1. HOE WERKT HET SYSTEEM?.

STAP 1: Je vraagt een code aan door het woord rijbewijs te sms-en naar het nummer 3411.

STAP 2: Enkele seconden later verschijnt een 6-cijferige code op je gsm-scherm.
Deze code wordt verstuurd door STOREDESK te Leuven.

STAP 3: Je voegt het gsm-nummer en de code in (alle cijfers na elkaar).

STAP 4: Je hebt meteen toegang tot alle examens.




2. JE HEBT EEN SMS VERSTUURD, MAAR JE ONTVANGT GEEN CODE.

Meestal is het probleem een van onderstaande punten:

a. Je hebt het woord "rijbewijs" met Y geschreven i.p.v. met ij.

b. Je hebt een code aangevraagd vanuit Nederland.
Het nummer 3411 werkt alleen in België.

c. Er is onvoldoende geld op je telefoonkaart om de code te ontvangen.
Een code kost 2,5 euro en je kan ze de dag dat je ze aanvraagt en de volgende dag gebruiken.
Het versturen van het bericht 'rijbewijs' kost 1 euro.
Het ontvangen van de code kost 1,5 euro.
Samen dus 2,5 euro.

d. Je hebt een code aangevraagd met een gsm van je werkgever en die slimmerik heeft het toestel van het werk beveiligd tegen het ontvangen van betaal sms.

Is het geen van bovenstaande punten, neem dan contact op met STOREDESK
(het bedrijf dat de codes verstuurd).
Contactpersoon: GEERT
Tel.016/233175
Gsm: 0478/52.72.53
Contactpersoon: PETER
Gsm: 0495/213993
Gast

Bericht door Gast »

ik heb nu mijn code pas 3 uur later ontvangen
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik heb nu mijn code pas 3 uur later ontvangen
Het versturen van de codes gebeurt automatisch en onmiddellijk.
Het doorsturen van een code door uw provider naar uw gsm gebeurt door uw provider in principe ook direct, behalve als uw provider vertraging heeft.

Waarom twee keer een code aanvragen????
Op de site staat toch dat dit geen zin heeft.

Eerst alles goed lezen.
Bijvoorbeeld ook dat uw vraag niet thuis hoort onder het topic: "ik heb examen gedaan", want blijkbaar moet jij het nog doen.
Plaats reactie