Theorie-examen: Weekend?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Kellykeuhn
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2009, 09:52
Locatie: Ninove

Theorie-examen: Weekend?

Bericht door Kellykeuhn »

Hey,

Ik heb een vraagje.
Kan je uw theorie-examen in het weekend gaan doen?
Omdat ik elke werkdag ga werken tot 17uur.
En ik zie anders niet echt een oplossing om te kunnen gaan. :?

Alvast bedankt!!!!

Groetjes Kelly
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Re: Theorie-examen: Weekend?

Bericht door Elke V »

Kellykeuhn schreef:Hey,

Ik heb een vraagje.
Kan je uw theorie-examen in het weekend gaan doen?
Omdat ik elke werkdag ga werken tot 17uur.
En ik zie anders niet echt een oplossing om te kunnen gaan. :?

Alvast bedankt!!!!

Groetjes Kelly
examencentra zijn enkel open van maandag tot vrijdag... maar in de meeste examencentra kunt ge vanaf 's morgens zeven uur examen gaan doen - kan je niet in het centrum het dichtstbij je werk 's morgensvroeg binnenwippen? 't is volgens mij de enige manier...

succes!
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
Metallicdeth
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 dec 2008, 21:37

Bericht door Metallicdeth »

Gewoon een keer een middagje recup nemen is de beste optie.
Kellykeuhn
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jan 2009, 09:52
Locatie: Ninove

Bericht door Kellykeuhn »

allemaal mercikes!

tzal denk ik niet veel opzitten dan proberen verlof te nemen :?
's morgens is ook geen optie want ik ga werken met de trein en ik moet om 8u beginnen :roll:

kvind eigenlijk dom dat ze niet open zijn op zaterdag
zou veel gemaklijker zijn voor vele mensen :?
ketje
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 jul 2008, 10:12

Bericht door ketje »

Heb het altijd een merkwaardig verschijnsel gevonden:
mensen die in 't weekend niet moeten werken, vinden het "dom" dat anderen ook vrij zijn in 't weekend...
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Bericht door Elke V »

Kellykeuhn schreef:tzal denk ik niet veel opzitten dan proberen verlof te nemen :?
's morgens is ook geen optie want ik ga werken met de trein en ik moet om 8u beginnen :roll:
spijtig...
kvind eigenlijk dom dat ze niet open zijn op zaterdag
zou veel gemaklijker zijn voor vele mensen :?
zelfde geldt voor veel diensten hé, hoeveel banken enzo zijn open op zaterdag? of diensten van de gemeente?

succes ermee!
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

ketje schreef:Heb het altijd een merkwaardig verschijnsel gevonden:
mensen die in 't weekend niet moeten werken, vinden het "dom" dat anderen ook vrij zijn in 't weekend...
Ik begrijp je reactie ketje maar anderzijds ken ik veel mensen die wel verlof ervoor willen nemen maar gewoonweg geen verlofrecht hebben omdat ze bv nog maar 1 jaar actief zijn in hun bedrijf.

Wij geven toch ook lessen op zaterdag :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Gast

Bericht door Gast »

het is idd niet logisch dat ze slechts open zijn van 7-16u. Schoolgaande jeugd zal wel het overgrote gedeelte van hun bezoekers neem ik aan, die komen dan allemaal in vakanties...
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

Anonymous schreef:het is idd niet logisch dat ze slechts open zijn van 7-16u. Schoolgaande jeugd zal wel het overgrote gedeelte van hun bezoekers neem ik aan, die komen dan allemaal in vakanties...
Of op woensdag.

Wie in de buurt van een examencentrum school loopt kan ev. voor of na school nog langs het examencentrum als dat vroeg open is.
ketje
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 jul 2008, 10:12

Bericht door ketje »

@ Gast,
Examencentra zijn open van 7 tot 17 uur (en niet tot 16 uur).
Schoolgaande jeugd heeft meer dan drie maanden per jaar verlof - de woensdagnamiddag niet meegerekend) - dat is meer dan een kwart van een jaar. Ze hebben dus kansen genoeg om een examen vast te leggen. En nu kunnen ze theorie doen op school zelf. Dus dat zelfbeklag lijkt mij niet helemaal terecht. Voor werkende mensen ligt de situatie inderdaad heel anders.
Maar als je die redenering doortrekt, dan kan je van vele diensten eisen dat ze in 't weekend open blijven. De vakbonden zullen lachen...
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

ketje schreef:@ Gast,
Examencentra zijn open van 7 tot 17 uur (en niet tot 16 uur).
Niet allemaal, Ketje ;)
Er zit nogal wat verschil op.
Kontich is volgens de Goca website bvb maar open tot 15 uur ...
ketje
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 jul 2008, 10:12

Bericht door ketje »

@ Inazuma,
Uw antwoord verbaast mij ten zeerste, want de openingsuren van de centra wordt nationaal bepaald.
Zal morgen naar Kontich bellen en laat u hun antwoord weten.
Ik vermoed dat die 15 uur een typfout is. Ik laat zeker iets weten.

Heb intussen met een collega van Kontich gebeld. Ze zijn wel degelijk open tot 17 uur. Alleen... je kan er theorie doen tot 15 uur en de laatste praktijkexamens starten om 16 uur.
Plaats reactie