Theorie examen B

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Bericht door Wouter »

Aan het loket wordt commentaar gegeven hoor...

Niet echt de uitslag, maar die mensen merken dat ook op hoor... Toen ik 50/50 behaald heb heeft de vrouw aan het loket mij daar toen bij gefeliciteerd... Zo kan iemand aan het loket toch ook uitdrukken dat hij/zij het jammer vind voor de kandidaat dat het zo weinig gescheeld heeft...
ketje
Berichten: 239
Lid geworden op: 02 jul 2008, 10:12

Bericht door ketje »

@ Eugeen,

Inzake dit onderwerp (geen 2x examen voor dezelfde categorie op dezelfde dag) hebben we aangetoond dat het om een effectief wettelijke regeling gaat.
Hebben we aangetoond dat de examencentra de kandidaten naar behoren informeren en hebben we gewezen op de mogelijke gevolgen bij fraude.
Ik zou voorstellen om dit onderwerp te sluiten, want blijven argumenteren tegen beter in, blijkt een sport te zijn voor bepaalde "deelnemers" aan dit forum.
Ketje
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Bericht door Wouter »

argumenteren "tegen beter in" is anders wel de basis van vooruitgang...

Is het nu echt zo onmogelijk te geloven dat die mensen ooit soms fouten maken? Er wordt hier altijd gezegd dat medewerkers van het examencentrum etc nog zo slecht niet zijn, wel, ze zijn, zoals niemand, perfect.

Door hier "tegen beter in" te discussiëren, help je misschien iemand die effectief de situatie is tegengekomen, en die zal heel blij zijn dat hij misschien zijn voorlopig rijbewijs mag houden. Als er nu eens op meer plaatsen gediscussiëerd werd "tegen beter in" dan veranderde er misschien iets, waardoor de fout niet meer kan gemaakt worden. Kan er nu inderdaad al geen fout gemaakt worden, door het feit dat de kandidaat verwacht wordt zélf te weten (door bijvoorbeeld bepaling in KB) dan weet ik, en iedereen die dit leest dat ook weer al...

Er is geen enkele discussie die als "tegen beter in" kan bestempeld worden, elke discussie heeft zijn nut. Er zijn ooit ook mensen op de brandstapel gevlogen omdat de urine van hun baby's zwartkleurde door een chemische reactie met lucht. De eerste de beste die beweerde dat dit geen heksenfamilies waren, maar gewoon een ziekte, die vloog erbij... Dankzij discussiëren (waarvan men toen ook zij "tegen beter in") kennen we nu de ziekte alkaptonurie, en dit is trouwens de basis geweest voor de link tussen biochemische processen en ziekten, en tussen biochemische processen en erfelijkheid.

Als ik morgen begin te beweren dat op je handen wandelen voor de meeste mensen makkelijker is dan op je voeten, dan zal ik het deksel op mijn neus krijgen, en dan leer niet alleen ik, maar iedereen die dat daarna ooit nog wil beweren daar iets uit.

Hoe jij misschien mijn reacties ook vind, een discussie, is NOOIT onzinnig, aangezien een "domme" reactie minstens een even grote bijdrage levert als een "zinnige"
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

ketje schreef:Ik zou voorstellen om dit onderwerp te sluiten, want blijven argumenteren tegen beter in, blijkt een sport te zijn voor bepaalde "deelnemers" aan dit forum.
Lijkt me een goed voorstel.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gesloten