zou ik het wagen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
waaghals
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2009, 00:05

zou ik het wagen

Bericht door waaghals »

Hey,

ik heb een vraagke, ik heb nu een paar dagen via deze site gestudeerd.. ben hier steeds geslaagd op proefexamens (randum en bij de reeksen) zou ik het wagen op voor de eerste keer mn examen af te gaan leggen ?
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Bericht door de rijprof »

Wanneer je steeds meer dan 45 op 50 haalt, zou het op je examen ook moeten lukken.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Bericht door Wouter »

Wat De Rijprof zegt klopt normaal wel.

Maar laten we dat buiten beschouwing: wat heb je te verliezen?
15 euro maximum...
Wat zijn je voordelen als je je kans waagt?
-je slaagt misschien (en als je hoog scoort op de proefexamens van deze site, slaag je met grote waarschijnlijkheid)
-moest je nu toch niet slagen, beetje pech gehad dan, maar dan ben je weer een ervaring rijker voor de volgende keer

Rijexamen gaan doen is niets om bang van te krijgen... Moest je nu maar 1 keer mogen proberen, en dan nooit meer, dan zou ik zeggen ja, maar dat is nu niet het geval... Al wat je krijgt bij een negatieve uitslag is een kleine teleurstelling, maar, zoals je moet proberen met elke mindere situatie, dat kan je naar je hand zetten: extra motivatie om het volgende keer dan toch beter te doen...

Maar dus, geen nood, scoor je hier hoog: je slaagt bijna zo goed als zeker... (ik heb hier zelf geleerd, voor mijn rijbewijs A3. Ik had toen 39/40 op mijn examen. Een jaar later, heb ik alleen de proefexamens gemaakt, en scoorde daar telkens minstens 47 op de random vragen... Heb de theorie voor mijn rijbewijs B dan toen ook met 50/50 gehaald. Om maar te zeggen hoe goed de site is, en hoe zeker je dan van jezelf mag zijn)
Irina
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2009, 14:59

Re: zou ik het wagen

Bericht door Irina »

waaghals schreef:Hey,

ik heb een vraagke, ik heb nu een paar dagen via deze site gestudeerd.. ben hier steeds geslaagd op proefexamens (randum en bij de reeksen) zou ik het wagen op voor de eerste keer mn examen af te gaan leggen ?
Ik zat ook in deze situatie! Twijfel echt niet te hard aan jezelf als je via de voorbeeldexamens goede scores haalt!

Ik ben nu ook gegaan omdat ik telkens goed scoorde en ben geslaagd met 47/50!

Zet de stap en laat iets weten als je geslaagd bent.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Je naam is trouwens "waaghals" :roll: :?: :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie