Leestest examen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Dorian
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 aug 2018, 10:46

Leestest examen

Bericht door Dorian »

Hey
Ik ga volgende week woensdag mijn examen doen (dan verjaar ik), nu heb ik een vraag over de leestest.
Hoe verloopt deze, zijn het lettertjes die je van een verre afstand moet kunnen lezen? Is het een moeilijke leestest?

Alvast bedankt

Dorian
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Leestest examen

Bericht door Benny Stinkens »

Het zijn de letters E die je te zien krijgt en je moet de richting van de beentjes aanwijzen.
Bij de letter E in dit geval is dit dus naar rechts.
Als je een bril of lenzen draag, neem deze dan ook mee :idea:

Stelt eigenlijk niets voor, tenzij je echt maar dan ook echt slecht ziet. :idea:
Veel succes met je examen en alvast proficiat voor je verjaardag. :wink: posting.php?mode=reply&f=6&t=25989#
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Dorian
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 aug 2018, 10:46

Re: Leestest examen

Bericht door Dorian »

Ok bedankt!
Ik heb niet de allerbeste ogen, maar ik ondervind bij niets echt problemen, dat zal dan wel lukken :D
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Leestest examen

Bericht door Stefan Peeters »

Stelt inderdaad weinig voor.

Wie niet met een witte stok en een blindengeleidehond aan het examencentrum arriveert slaagt meestal glansrijk voor deze test 8)

Waarna achteraf in het verkeer dagelijks blijkt dat talloze bestuurders niet verder kunnen zien dan hun neus lang is :roll:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Leestest examen

Bericht door Jozef »

Die leestest is zoiets als wat ze mij tijdens mijn legerdienst vroegen: "Jozef, kun jij met een kruiwagen rijden? Mooi rechtdoor? Dan leren we jou deze week met voertuigen C+E rijden, en als onderofficier ben je volgende week dan praktijklesgever".
Plaats reactie