Examen theorie makkelijker in Brussel tegenover Antwerpen?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
xfxxl
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2017, 13:55

Examen theorie makkelijker in Brussel tegenover Antwerpen?

Bericht door xfxxl »

Hallo iedereen

Ik woon zelf in Antwerpen en mijn zoon wilt graag zijn theorie examen doen in Brussel (Anderlecht of Schaarbeek).

Hij vertelde me iets dat in Vlaanderen strenger is geworden en dat in Brussel "makkelijker" is dan Vlaanderen. Dat je iets minder fouten kunt maken of een andere punten systeem? Hij heeft beetje faal angst en wilt niet na twee keer buizen, verplicht lessen volgen. Ik weet dat hij goed studeert maar door zijn faal angst twijfelt hij vaak aan zich eigen en wordt hij heel droevig als hij niet slaagt.

Veel weet ik er ook niet van de nieuwe regeling, vandaar dat ik graag bevestiging hier wou navragen. Want ik wil hem wel brengen naar Brussel en speciaal "verlof" aanvragen maar ik wil het ook zeker van zijn dat het juist is. Ik kwam op deze site en forum terecht.

Kunnen jullie mij helpen?

Bedankt.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Examen theorie makkelijker in Brussel tegenover Antwerpen?

Bericht door GRO »

Als je op onze site (www.gratisrijbewijsonline.be) proefexamens maakt, zie je welk resultaat je hebt in Brussel en welk in Vlaanderen.
Met 2 zware overtredingen, heb je in Brussel 48/50 en in Vlaanderen 40/50.
Vanaf 1 jauari 2018 volgt Brussel hetzelfde systeem als in Vlaanderen.

Als hij de theorie leert op onze site en zorgt dat hij alle OEFENVRAGEN bij de theoriehoofdstukken kan oplossen, slaagt hij.
xfxxl
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2017, 13:55

Re: Examen theorie makkelijker in Brussel tegenover Antwerpen?

Bericht door xfxxl »

GRO schreef: 13 dec 2017, 08:59 Als je op onze site (www.gratisrijbewijsonline.be) proefexamens maakt, zie je welk resultaat je hebt in Brussel en welk in Vlaanderen.
Met 2 zware overtredingen, heb je in Brussel 48/50 en in Vlaanderen 40/50.
Vanaf 1 jauari 2018 volgt Brussel hetzelfde systeem als in Vlaanderen.

Als hij de theorie leert op onze site en zorgt dat hij alle OEFENVRAGEN bij de theoriehoofdstukken kan oplossen, slaagt hij.
Bedankt voor de informatie, ik zal het hem uitleggen.
Plaats reactie