Klaar voor het examen?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
JordyMichiels
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2014, 20:36

Klaar voor het examen?

Bericht door JordyMichiels »

Hallo

Ik ben Jordy en ik zit met een vraag en hoop dat iemand deze kan beantwoorden.
Ik heb voor mijn theorie gestudeerd via een andere cursus dan die van gratis rijbewijs online. Ik heb erna proefexamens gemaakt op vab en daar ben ik ongeveer 4 van de 5 keren door. Nu heb ik op gratis rijbewijs online de reeksen allemaal gemaakt van de proefexamens, de proefexamens ad randum en de voorrangsregels. Dit waren mijn resultaten.
REEKSEN:
POGING 1:

REEKS A: 22/25
REEKS B: 19/25
REEKS C: 21/25
REEKS D: 22/25
REEKS E: 20/25
REEKS F: 24/25
REEKS G: 22/25
REEKS H: 20/25
REEKS I: 20/25
REEKS J: 15/25
REEKS K: 15/25
REEKS L: 21/25
REEKS M: 20/25
REEKS N: 18/25
REEKS O: 19/25
REEKS P: 22/25
REEKS Q: 20/25

POGING 2:

REEKS B: 22/25
REEKS J: 20/25
REEKS K: 20/25
REEKS N: 21/25
REEKS O: 20/25

PROEFEXAMENS AD RANDUM:
POGING 1: 43/50
POGING 2: 45/50
POGING 3: 43/50
POGING 4: 42/50
POGING 5: 40/50

VOORRANGSREGELS:
POGING 1: 38/50
POGING 2: 38/50
POGING 3: 43/50

Nu is mijn vraag, ben ik klaar voor het echte examen?

Alvast bedankt!
Brent Geerts
Medewerker
Berichten: 431
Lid geworden op: 10 apr 2014, 22:10
Locatie: Mol

Re: Klaar voor het examen?

Bericht door Brent Geerts »

In principe lijken onze vragen zeer sterk op de vragen van het echte examen. Ik zie echter dat je hier en daar nog wel eens een tekort hebt, en dat is natuurlijk niet goed. Het zou kunnen dat je dus met een gelukje geslaagd bent, maar het omgekeerde kan ook. Ik zou kiezen om de theorie nog wat grondiger te studeren, zodat je je eigen veiligheid en die van andere bestuurders niet laat afhangen van goed geluk. Een grondige kennis van de verkeersregels is volgens mij het beste begin van je rijopleiding!
When you think you know it all, it's a sure sign you don't -Colin McRae
JordyMichiels
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 aug 2014, 20:36