aanvang examen / duurtijd / sluiting centrum

Vraag hier tips en hulp van anderen.
justien

aanvang examen / duurtijd / sluiting centrum

Bericht door justien »

Hallo,

om hoe laat voor het sluiten van de examencentra mag je nog binnengaan om een examen te doen?

ik zou de examens voor Categorie C (gemendg therprie en case study) nog moeten doen
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: aanvang examen / duurtijd / sluiting centrum

Bericht door GRO »

http://www.gratisrijbewijsonline.be/beg ... jkgoca.htm

Klikken en het lezen moet je wel zelf doen.
justien

Re: aanvang examen / duurtijd / sluiting centrum

Bericht door justien »

juist ja.... en daar vond ik de info dus niet, en daarom dat ik het hier vroeg...
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: aanvang examen / duurtijd / sluiting centrum

Bericht door Stefan Peeters »

Ik vond het daar nochtans wel...
http://www.goca.be/upload/documents_rbp ... et_VAK.pdf" target="_blank
afspraak voor het theorieexamen
U dient tijdig een afspraak vast te leggen voor één of meerdere proeven van het theorie-examen van categorie C of C1.
De afspraak moet bevestigd worden door middel van betaling van de retributies ten laatste de tiende dag voorafgaand aan de datum van de proef waarvoor ze verschuldigd zijn. Bij ontstentenis wordt de afspraak door het examencentrum geannuleerd.
Je kan dus niet zomaar een examencentrum binnenstappen en examen C (met vakbekwaamheid) afleggen.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Joury

Re: aanvang examen / duurtijd / sluiting centrum

Bericht door Joury »

flauwe zever.
de theorie/vakbekwaamheid meerkeuzevragen en de case study's op computer zijn zonder afspraak te doen.
enkel het mondelinge gedeelte moet je op afspraak doen, want daar is een examinator voor nodig.
De 'schriftelijke' examens zijn gewoon op hun standaard computers afg te leggen en heb ik nooit een afspraak voor moeten maken !
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: aanvang examen / duurtijd / sluiting centrum

Bericht door GRO »

GOCA examencentrum schreef:U dient tijdig een afspraak vast te leggen voor één of meerdere proeven van het theorie-examen van categorie C of C1.
Joury schreef:flauwe zever de theorie/vakbekwaamheid meerkeuzevragen en de case study's op computer zijn zonder afspraak te doen.
Al een geluk dat jij het beter weet dan het examencentrum.
justien

Re: aanvang examen / duurtijd / sluiting centrum

Bericht door justien »

Ben vandaag mijn examens gaan doen.

Meerkeuzevragen (100 stuks, verkeersreglement+vakbekwaamheid) en de case-studys heb ik mogen afleggen zonder afspraak.
Hun hanteren wel dat je minimum één uur voor slutingstijd begint, omdat ze anders te lang moeten doorwerken.

Voor de mondelinge examen is een afspraak verplicht, maar dat lijkt me ook meer dan logisch.
Plaats reactie