stukken waarbij staat 'enkel lezen'

Vraag hier tips en hulp van anderen.
smiley

stukken waarbij staat 'enkel lezen'

Bericht door smiley »

Beste forummers,

Soms staan er bij de hoofdstukken aanwijzingen als 'dit moet je enkel lezen' of 'moet je niet kennen voor het examen'. Ben ik dan 100 % zeker dat ik hierover geen vraag krijg op het theoretisch rijexamen?

Want ik heb de indruk (of heb ik het fout?) dat er in de oefenvragen na elk hoofdstuk toch soms dingen worden gevraagd die in die "niet te leren" delen staan.

Alvast bedankt.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: stukken waarbij staat 'enkel lezen'

Bericht door GRO »

Beste,
Ben ik dan 100 % zeker dat ik hierover geen vraag krijg op het theoretisch rijexamen?
JA

De oefenvragen na een hoofdstuk zijn een controle om te kijken of wat je in dat hoofdstuk gelezen hebt, ook begrepen hebt.

Deze oefenvragen zijn niet onze proefexamens. Onze proefexamens dienen om na te gaan of je klaar bent voor het echte examen. Onze proefexamens bestaan uit 2 delen: eerst een 400 tal vragen reeks per reeks. Daarna stelt de computer zelf examens van 50 vragen samen uit een databestand van honderden vragen. Al wat tijdens het echte examen aan bod komt, wordt hierin verwerkt.
smiley

Re: stukken waarbij staat 'enkel lezen'

Bericht door smiley »

Bedankt voor het antwoord.

Ik heb mijn theorie-examen vandaag afgelegd en heb zonder moeite 48/50 behaald. De vraagjes die ik fout had waren meer het gevolg van onduidelijke foto's/verkeerssituaties, maar dankzij de theorie en de proefexamens op deze site snapte ik de leerstof helemaal en was het echte examen werkelijk een makkie.

Bedankt!
Plaats reactie