Help

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Funda
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2005, 00:00

Help

Bericht door Funda »

Hallo,

Ik Stuur jullie een mailtje, omdat jullie mij misschien kunnen helpen of een idee kunnen geven! Mij probleem is, dat ik na zoveel keer niet geslaagd te zijn toch nog oefen in een boek "Wees Wegwijs" genoemd! Twee weken geleden ben ik naar een rijschool gegaan en een cursus gevolgd van 4 dagen lang! Maar mijn probleem is dat ik niet kan slagen! Ik ben mijn theorie examen gaan afleggen en had 13 fouten, had ik 4 minder fouten, was ik geslaagd! Daarna ben ik twee weken niet meer examen kunnen gaan afleggen omdat mijn moeder mij niet kon brengen wegens ziekte! Daarjuist was ik in dat boek "Wees Wegwijs" Oefen reeksen aan het oefenen toch heb ik op 10 vragen 3 fouten ! Ik surf vaak op jullie site en oefen wel eens! Maar toch heb ik fouten! Eigenlijk weet ik soms waarom ik fouten maak! Omdat ik het niet goed lees ofwel wanneer het een strikvraag is heb ik het ook niet door! Kunnen jullie mij misschien tips geven waar ik moet opletten! En moed heb ik ook nodig, want het lukt me echt niet! Morgen 's morgens wil ik naar alken gaan en mijn examen gaan afleggen. Maar ik heb nog altijd de indruk dat ik weeral niet geslaagd zal zijn! Kunnen jullie mij een pootje helpen! Liefst als het jullie lukt mij nu een mail sturen! Kan ik jullie tips nog gebruiken!

Alvast bedankt!!!

Groetjes Funda
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Als je oefeningen maakt en het lukt niet, dan moet je stoppen met oefeningen maken en opnieuw de theorie leren.

Ik lees dat je op onze site oefent en oefent, maar ik lees nergens dat je op onze site de theorie leert en opnieuw leert.

Dus:
1. Stop met oefenen.
2. Oefenboek van Wees Wegwijs wegsteken
3. Op onze site beginnen met LEERMETHODE te lezen.
4. Na elk hoofdstuk de oefeningen van dat hoofdstuk maken.
5. Proefexamens maken.

Dan pas opnieuw naar Goca gaan.
Funda
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2005, 00:00

Bericht door Funda »

Bedankt voor je tip! Ga het zo doen hoe jij het zegt! Hopelijk zal het dan Helpen!
Plaats reactie