VOLGENDE WEEK THEORIE EXAMEN DOEN

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Arm_NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:16
Locatie: Holland_Turnhout

VOLGENDE WEEK THEORIE EXAMEN DOEN

Bericht door Arm_NL »

hallo iedereen
ik moet volgende week mandaag gaan mijn theorie examen afleggen in deurne.ik kom zelf uit NL en ik heb een Belgishe cd rom en een Nederlandse boeken ook cd rom zijn veel verschillen tussen de regels in belgie en nl
en nog een vraag in het examencentrum wordt het vraag voorgelezen of niet?
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: VOLGENDE WEEK THEORIE EXAMEN DOEN

Bericht door Stefan Peeters »

Een goede raad: wanneer die Belgische cd-rom meer dan 2 jaar oud is, gooi hem dan meteen in de vuilbak.

En wanneer je in België examen gaat afleggen, gooi dan die Nederlandse spullen achterna.

Kijk eens op onze site http://www.gratisrijbewijsonline.be" target="_blank en volg de voorgestelde leermethode, dan heb je meer kans op slagen...
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: VOLGENDE WEEK THEORIE EXAMEN DOEN

Bericht door de rijprof »

De vraag wordt, samen met foto en tekst, eerst voorgelezen en daarna heb je nog 15 seconden tijd om te antwoorden. (tijd genoeg, dus)
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Arm_NL
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 okt 2009, 14:16
Locatie: Holland_Turnhout

Re: VOLGENDE WEEK THEORIE EXAMEN DOEN

Bericht door Arm_NL »

bedankt voor uw reacties
de cd heb ik ongeveer 5-6 maanden geleden gekocht vab winkel (of rijschool)
en nog ik wilde proefexamens maken ik stuurde sms met het woord RIJBEWIJS naar nummer di staat daar vermeldt maar dat lukt niet
ik heb 3 keer geprobeerd ik krijg geen toegangscode en iedeer keer wordt 1 euro af en niet 2.50

ik heb base simakart
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: VOLGENDE WEEK THEORIE EXAMEN DOEN

Bericht door GRO »

Voor Belgische proefexamens is het telefoonnummer 3411.

Krijg je geen code, dan moet je niet opnieuw een aanvraag indienen.
Bel dan even naar GEERT: 016/23.31.75 of 0495/21.39.93
Ik heb hier even in de database gecontroleerd, maar zie geen nummer staan van iemand die een code heeft aangevraagd en waarnaar geen code is verstuurd.

Onze proefexamens kun je een beetje vergelijken met uw CD-rom. Alleen hebben wij veel meer vragen en zijn onze vragen up-to-date met het echte examen. Bovendien heel wat goedkoper dan een CD-rom.
Plaats reactie