Ben ik er klaar voor?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Shaunn
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jun 2009, 14:06
Locatie: Berchem

Ben ik er klaar voor?

Bericht door Shaunn »

Ik heb gedurende 2 weken is af een toe een paar minuten besteed aan het lezen van de verschillende hoofdstukken voor het A3 rijbewijs.
Echter vandaag heb ik bijna heel de dag geleerd.
Ik heb alle proefexamen gemaakt en had telkens amper fouten,
Ik heb ook het proefexamen van een andere site gemaakt en had telkens 37-38/40 & de laatste keer zelfs 40/40
Zelf heb ik het gevoel dat ik er klaar voor ben, maar is dit misschien hoogmoed of toch niet?
(alles geleerd via deze site!)

mvg
Nieuwe MBK Next!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Belangrijste is de theorie doornemen. Ik lees dat je dat de voorbije dagen hebt gedaan. Dat is al een goede start.

Je hebt op onze site ook de proefexamens gemaakt.
- reeks per reeks (alle reeksen)
- ad randum
- speciaal proefexamen i.v.m. de voorrang.

Als dat allemaal goed gelukt is, dan ben je vermoedelijk klaar om examen te gaan doen. En dat heeft niets te maken met hoogmoed hoor :lol:

In hoeverre proefexamens van andere sites representatief zijn voor het echte examen, weet ik niet.

Heb vertrouwen in jezelf en heel veel succes en laat weten hoe het afloopt.
Shaunn
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 jun 2009, 14:06
Locatie: Berchem

Bericht door Shaunn »

eugeen schreef:Beste,

Belangrijste is de theorie doornemen. Ik lees dat je dat de voorbije dagen hebt gedaan. Dat is al een goede start.

Je hebt op onze site ook de proefexamens gemaakt.
- reeks per reeks (alle reeksen)
- ad randum
- speciaal proefexamen i.v.m. de voorrang.

Als dat allemaal goed gelukt is, dan ben je vermoedelijk klaar om examen te gaan doen. En dat heeft niets te maken met hoogmoed hoor :lol:

In hoeverre proefexamens van andere sites representatief zijn voor het echte examen, weet ik niet.

Heb vertrouwen in jezelf en heel veel succes en laat weten hoe het afloopt.
Jep reeks per reeks alles goed gedaan ;)
ad randum ook
de voorang ging ook zeer vlot, is best niet zo moeilijk als je het goed leert.
Ik heb voor de zekerheid de pdf afgeprint en die neem ik nog eens door voor ik morge ga!
Nieuwe MBK Next!
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik heb voor de zekerheid de pdf afgeprint en die neem ik nog eens door voor ik morge ga!
Het zal zeker lukken.

Niet vergeten: Als je tijdens het examen twijfelt, dan is meestal je eerste idee het juiste. :lol:
Plaats reactie