RIJBEWIJS C MET VAK

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
serxho13
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 nov 2016, 16:40

RIJBEWIJS C MET VAK

Bericht door serxho13 »

beste,

bij theorie examen rijbewijs c met vakbekwaamheid proef 2 uit 8 case study's woord op computer gedaan?

indien ja, kan ik direct na proef 1 doen of moet ik een andere dag apart doen?

mvg
serxho
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: RIJBEWIJS C MET VAK

Bericht door Stefan Peeters »

Je kan alle theoretische testen op 1 dag doen. Je doet dus de 100 vragen op een computer, daarna de case-study op een computer en daarna eventueel nog de mondelinge proef (de volgorde is niet belangrijk).

Contacteer best even het examencentrum want voor die mondelinge proef moet je een afspraak maken.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
serxho13
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 nov 2016, 16:40

Re: RIJBEWIJS C MET VAK

Bericht door serxho13 »

Beste Stefan,

Bedankt voor jouw antwoord: je antwoord was heel correct.
Ik heb in examencentrum Oostende geïnformeerd en daar waren alle proeven op afspraak.
Maar in Brugge was alleen de mondelinge proef op afspraak. Vorige week heb ik in Brugge de computerproeven afgelegd en ben meteen geslaagd: gecombineerde 85/100 en casestudy 34/40. Volgende week moet ik nog mondeling doen.

Nog 2 vragen:
1) Nu gezien rijbewijs C afhankelijk is van medisch gekeurd: als ik geslaagd ben bij theorie-examen, moet ik mij eerst medisch laten keuren vooraleer ik mijn voorlopig rijbewijs afhaal in gemeente, of kan ik eerst mijn voorlopig rijbewijs afhalen en mij later laten keuren?

2) Ik heb gehoord dat ze bij medisch onderzoek naar de ogen zullen kijken. Van mezelf weet ik dat ik met 1 oog zeer goed zie en met het andere oog goed kan zien. Dat geeft volgens mij met het rechter oog 10/10 en met het linker oog 8/10.
Zijn er speciale regels voor de ogen voor rijbewijs C met vakbekwaamheid? Worden beide ogen samen getest? Of afzonderlijk?
Weet iemand hier iets meer van het medisch onderzoek?

Alvast bedankt,
Serxho
Plaats reactie