Is het voldoende als ik de oefenvragen ken

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
dounia

Is het voldoende als ik de oefenvragen ken

Bericht door dounia »

beste mensen
ik wouw jullie vragen als ik aan de hand van de site mijn oefeningen theorie rijbewijs B leer of het voldoende is en als ik voorbereid ben het examen kan gaan afleggen

ik zit al maanden met deze vraag in mijn hoofd en helaas geen antwoord op gekregen. ik hoop dat ik van jullie een antwoord zal krijgen


alvast bedankt voor jullie moeite
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Beste Dounia,

Als je op deze site eerst de wetgeving goed gaat lezen en dan pas de oefenvragen gaat beantwoorden zul je merken dat je slaagkansen aanzienlijk zullen verhogen.
Als er iets niet duidelijk is kan je via deze weg natuurlijk nog vragen stellen, we zullen ze met plezier beantwoorden.
Dan is het nog een kwestie van de zenuwen thuis te laten als je op examen gaat.
Garantie kunnen we je natuurlijk niet geven maar als je, je best doet zal het wel loslopen.
Alvast veel leerplezier en succes
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste Dounia,

Het belangrijkste is zoals Benny schrijft: de theorie, of zoals wij dat op onze site 'de wetgeving' noemen.

De oefenvragen na elk hoofdstuk zijn een test waarmee je kan controleren of de theorie begrepen is.

Als je de antwoorden van deze oefenvragen gaat van buiten leren, dan maak je het jezelf heel moeilijk. Lees dus eerst de theorie van een hoofdstuk een paar keer goed door. Tracht daarna de oefeningen te maken van dat hoofdstuk. Pas als dat zonder problemen gaat, mag je aan een volgende hoofdstuk beginnen.

Is er iets onduidelijk, dan laat je het maar horen op dit forum.

PS: Als je jezelf registreert op het forum, krijg je automatisch een mail wanneer iemand een vraag van jouw beantwoordt.
Plaats reactie