agenten

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
student

Bericht door student »

ik heb het toch deze middag gedaan met dat mijn vakantiejob morgen begint.
Echt goede site, met hem 3 uurkes te bekijken en wat proefexamens haalde ik 46

thx
student

agenten

Bericht door student »

hey,

waar ik ook 2 maal tegen gemist was, waren 2 situaties waar een agent op een kruispunt één arm uitsteekt. Als je dan recht tegenover de agent staat, mag je dan het kruispunt nooit op om in de richting te gaan waar de agent naar wijst?
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote:
(Tip ex) EEN ARM OMHOOG

- Dit betekent dat alle weggebruikers moeten stoppen.

- De weggebruikers die zich reeds op een kruispunt bevinden, mogen verder rijden en moeten het kruispunt zo snel mogelijk vrijmaken.


----

(Tip ex) EEN OF BEIDE ARMEN HORIZONTAAL UITGESTREKT

- Hiermee wil hij duidelijk maken dat de weggebruikers (voetgangers, fietsers, brom- en motorfietsers, autobestuurders), komende uit de richting voor of achter hem, moeten stoppen.

- Weggebruikers die zich reeds op een kruispunt bevinden, mogen verder rijden en moeten het kruispunt zo snel mogelijk vrijmaken.

- Weggebruikers die zich links of rechts ten opzichte van hem bevinden, mogen hun weg verder zetten.
Dit staat op de site met ernaast: Tip examen.
En dit staat ook bij diverse oefenvragen en proefexamens.

Hoe kan je dat missen????
student

Bericht door student »

ik dacht dat het examen wel ging lukken en heb op de site enkel milieu en technische kennis geleerd. Verder wat gelezen in het boekje van flor koninckx maar was moeilijk om mijn aandacht erbij te houden.
Ik ben nu bezig met de alle onderwerpen te doorlopen en had idd al wat foutjes kunnen vermijden. Hopelijk lukt het me nu wel vanmiddag
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste student,

Stel je examen een paar dagen uit en volg onze leermethode.
Boekje van Flor wegdoen.

Als je alles geleerd hebt de proefexamens doen.

Als die lukken, lukt het examen ook.
JC
Berichten: 293
Lid geworden op: 22 feb 2006, 00:00

Bericht door JC »

Beste student, zet u er eens rustig bij neer. Vermoedelijk heb je vakantie, het is nu slecht weer, dus je hebt de tijd. Het gaat er niet om, om te slagen op het examen en een aantal keer te gaan en hopen op een toevalstreffer. Het is je plicht om het verkeersreglement te kennen, niet alleen voor jezelf maar ook voor de andere weggebruikers.

Leer het eens grondig, en post daarna een berichtje hier op de site dat je geslaagd bent met 48, 49 waarom niet 50/50. Je zal niet de eerste zijn hier, dus het is goed mogelijk.
Plaats reactie