theoretisch examen

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Eenmaal je van Goca een document krijgt dat je geslaagd bent voor je theoretisch examen, heb je drie jaar de tijd om een rijbewijs te halen.

Je moet dus niet onmiddellijk starten met praktijk, maar je moet best ook geen 2,5 jaar wachten.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

theoretisch examen

Bericht door gast »

hallo,

hoelang kan je na het behalen van je theoretsch examen wachten om met de praktijk te beginnen.

dank u
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Dat staat duidelijk uitgelegd op de site onder het kopje rijbewijs B wanneer/wie, ook staat het nog eens in de theorie uitgelegd als ik me niet vergis.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Die waarschuwing van Eugeen vind ik zeer terecht!
De theorie kennen en begrijpen is niet zo moeilijk, maar je moet het ook nog eens zien toe te passen tijdens het rijden en dat terwijl je eerst nog aan de bediening van de auto moet wennen, het overzicht op de weg moet behouden enz.
Op dat moment is het toch wel fijn als de theorie vers in jouw geheugen zit, anders ga je het 2 keer moeten leren.
Een week deze site bestuderen zou volgens mij genoeg moeten zijn om de eerste keer te kunnen slagen. Sofei (andere forumdeelnemer) heeft het zelfs in 2 dagen gedaan als ik het me goed herinner.
Plaats reactie