Site

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
lukasdeman
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2021, 12:44

Site

Bericht door lukasdeman »

De avond voor mijn examen sliep ik op mijn beide oren aangezien ik nog een proefexamen maakte net voor ik in mijn bed kroop en daar 48/50 op haalde. De ochtend van het examen maakte ik, na er al zeer veel te hebben gemaakt, nog een laatste waarop ik 47/50 behaalde. Vol zelfvertrouwen ging ik naar het examen waar ik 40/50 behaalde en vragen moest beantwoorden waarover ik zelfs geen enkele vraag gekregen had op de proefexamens. Dankuwel dus onlinerijbewijs om 3 dagen van mijn leven te verspillen!
Gast1

Re: Brolsite

Bericht door Gast1 »

lukasdeman schreef: 19 feb 2021, 12:50 De avond voor mijn examen sliep ik op mijn beide oren aangezien ik nog een proefexamen maakte net voor ik in mijn bed kroop en daar 48/50 op haalde. De ochtend van het examen maakte ik, na er al zeer veel te hebben gemaakt, nog een laatste waarop ik 47/50 behaalde. Vol zelfvertrouwen ging ik naar het examen waar ik 40/50 behaalde en vragen moest beantwoorden waarover ik zelfs geen enkele vraag gekregen had op de proefexamens. Dankuwel dus onlinerijbewijs om 3 dagen van mijn leven te verspillen!
Met alle respect maar dan ligt het toch meer aan jou dan aan deze site. Bij mij is het wel gelukt, maar ja, 3 dagen studeren en denken dat je er direct klaar voor bent... Ook andere proefexamens zouden geholpen kunnen hebben.
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Site

Bericht door GRO »

Met spijt lees ik dat we (zoals je schrijft) drie dagen van je leven verspild hebben. Gelukkig staan er op het forum en de site ook duizenden berichten van jongeren die met glans geslaagd zijn .

Je praat veel over onze proefexamens, maar dat zijn onze minst belangrijke vragen.
Belangrijker is onze leermethode te volgen en de oefenvragen bij de lessen.

En dan de vragen waarover niets op de site zou staan. Stuur er mij via postbus 2 of 3 waarvan je denkt dat het niet op de site is. Als je gelijk hebt, krijg je gratis een code die 14 dagen geldig is. Staat het wel op de site, dan stuur ik u een link om te tonen waar het stond.
Plaats reactie