Vraag 12234

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Syncronic

Vraag 12234

Bericht door Syncronic »

Vraag 12234 Dus een fietser mag ik hier wel inhalen ?
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Vraag 12234

Bericht door Rafael »

Zie dit hoofdstuk, daar staat je antwoord letterlijk in :wink:
Syncronic

Re: Vraag 12234

Bericht door Syncronic »

Hier ging het toch over een kruispunt als ik mij goed herinner ? Kan je deze vraag nog eens derbij halen aub :oops:
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Vraag 12234

Bericht door Rafael »

Ik ga hier niet alle vragen kopiëren en plakken, dat is niet de bedoeling. De vraag is juist en het antwoord staat letterlijk in de theorie, echt helemaal letterlijk. De vraag ging over of je mocht inhalen op een kruispunt met voorrang van rechts. Scrol even door de pagina die ik hierboven geplaatst heb en je vindt je antwoord...
Syncronic

Re: Vraag 12234

Bericht door Syncronic »

Spijtig, ik had dit gisteren vastgesteld dus ik herinner het mij niet helemaal meer :s is er een manier dat ik deze vragen terug kan vinden ?
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Vraag 12234

Bericht door Rafael »

Neen. Je kan ze enkel per toeval opnieuw tegenkomen. Ik begrijp ook niet wat nog onduidelijk is voor jou. De vraag gaat erover of je mag inhalen op een kruispunt met voorrang van rechts. Jij vraagt of je een fietser mag inhalen op zo’n kruispunt, waarna ik je naar de theorie stuur waar het antwoord letterlijk staat. Wat kan er dan nog onduidelijk zijn?
Syncronic

Re: Vraag 12234

Bericht door Syncronic »

Inderdaad, door het niet zien van de vraag was ik verward, bedankt voor de volledige uitleg !!
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Vraag 12234

Bericht door Rafael »

Ik heb je laatste bericht verwijderd. Ik zou je adviseren om de theorie zeker nog eens extra door te nemen en ten tweede om te stoppen met ongepaste berichten te plaatsen. Het is niet aanvaardbaar om medewerkers hier aan te vallen. Ik ga hier verder ook niet over discussiëren met je, dus bespaar je die moeite alvast :wink:
Plaats reactie