Parkeren

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Syncronic

Parkeren

Bericht door Syncronic »

Vraag 2422 waarom is mag fout hier ? Hij mag zich ook in de goot parkeren of op het gras ? Dan is er juist meer plaats op de weg ?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Parkeren

Bericht door Benny Stinkens »

Ondertussen al een keer of zoveel aan jou gevraagd om de vragen beter te lezen :idea:
Er staat duidelijk dat de berm te zacht is om op te parkeren. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Syncronic

Re: Parkeren

Bericht door Syncronic »

En jij bent de administrator ? Zeer arrogante antwoorden van u kant, hiermee ben ik niet gedient een forum is er om mensen te helpen en niet om mensen uit te kakken.
Syncronic

Re: Parkeren

Bericht door Syncronic »

Wat bedoelen ze hiermee te zacht ? Op gras kan je namelijk parkeren ? en in de goot ? dus nogmaals waarom is MAG fout ? En nu een respectvol antwoord aub
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Parkeren

Bericht door Benny Stinkens »

Ik meld je dat ze je al een paar keer gevraagd hebben om de vragen beter te lezen.
En ik meld je ook dat er in de vraag duidelijk staat dat de graskant te zacht is om er op te parkeren.

Welk van de 2 zou hier volgens jou arrogant zijn :?:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Parkeren

Bericht door de rijprof »

Afbeelding
De berm is te zacht om op te parkeren.
Mag de auto op die plaats parkeren?

A/ Ja. hij mag zo parkeren.
B/ Ja, hij moet zo parkeren.
C/ Neen.

Als men in de vraag zegt dat de berm te zacht is, dus ongeschikt om te parkeren, is de vraag of je op de rijbaan mag parkeren.
Er is een fietssuggestiestrook maar dat is geen fietspad, dus mag je parkeren, op de fietssuggestiestrook.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Parkeren

Bericht door Benny Stinkens »

Waar Syncronic wel gelijk in zou kunnen hebben is dat we ook in de goot mogen parkeren. :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Syncronic

Re: Parkeren

Bericht door Syncronic »

Indd dus gebruikers zeggen dat ze beter moeten kijken vind ik persoonlijk niet vriendelijk. Wij stellen vragen wij verwachten een antwoord. Daarvoor zijn forums er. En zoals je kan zien zijn het leerrijke vragen voor jullie site dat ik stel Benny Stinkens. Mss word je niet graag op de vingers getikt heb ik de indruk ?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Parkeren

Bericht door Benny Stinkens »

Waar jij tikt laat me koud. :idea:
Voordat ik aan jou gevraagd heb om beter te kijken de vragen had je al van een andere moderator dezelfde opmerking gekregen. :idea:
Je had al vier keer een vraag gesteld waar achteraf bleek dat als je beter gekeken had je het antwoord wel had geweten. :idea:

De reden dat ik of wij dus zeggen dat je beter moet kijken was helemaal niet beledigend of onvriendelijk bedoeld.
Maar letterlijk de raad om beter te kijken zodat je zelf iets verder zou geraken.

Dat jij dit dus als onvriendelijk of beledigend bestempeld, daar kan ik niets aan doen.
Is dus nooit op deze manier bedoeld. :idea:

Voor de rest ga ik er geen woorden meer aan vuil maken.
Tik dus rustig verder.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Gesloten