thorie rijbewijs vervallen

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
idkkkk

thorie rijbewijs vervallen

Bericht door idkkkk »

Dag allemaal

mijn theorie rijbewijs die ik 3 jaar geleden heb gehaald is vervallen. kan ik nu opnieuw een theorie examen afleggen of moet ik 3 jaar wachten? hoe zit het eigenlijk... kan iemand me helpen! thanks
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: thorie rijbewijs vervallen

Bericht door Benny Stinkens »

Een theorie rijbewijs bestaat niet, dus je zult iets duidelijker moeten zijn. :idea:
Heb je 3 jaar geleden je theorie examen afgelegd (geslaagd) maar heb je nooit een voorlopig rijbewijs afgehaald :?:
Of heb je al een voorlopig rijbewijs gehad :?:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
idkkkk

Re: thorie rijbewijs vervallen

Bericht door idkkkk »

drie jaar geleden heb ik mijn theorie examen afgelegd. ik had toen een M38, na 2 jaar heb ik 20u rijles gevolgd en kreeg ik een M18, die ondertussen ook vervallen is. Kan ik nu gewoon van 0 beginnen en theorie examen opnieuw afleggen?
idkkkk

Re: thorie rijbewijs vervallen

Bericht door idkkkk »

Benny Stinkens schreef: 13 dec 2019, 09:35 Een theorie rijbewijs bestaat niet, dus je zult iets duidelijker moeten zijn. :idea:
Heb je 3 jaar geleden je theorie examen afgelegd (geslaagd) maar heb je nooit een voorlopig rijbewijs afgehaald :?:
Of heb je al een voorlopig rijbewijs gehad :?:
drie jaar geleden heb ik mijn theorie examen afgelegd. ik had toen een M38, na 2 jaar heb ik 20u rijles gevolgd en kreeg ik een M18, die ondertussen ook vervallen is. Kan ik nu gewoon van 0 beginnen en theorie examen opnieuw afleggen?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: thorie rijbewijs vervallen

Bericht door Benny Stinkens »

Om opnieuw te kunnen beginnen moet niet je theorie 3 jaar vervallen zijn maar je laatste voorlopig rijbewijs. :idea:
Je kan wel nog een voorlopig rijbewijs M12 verkrijgen na opnieuw theorie te hebben afgelegd (indien deze vervallen is) en na 6u praktijklessen gevolgd te hebben in een erkende rijschool.
Dit is een voorlopig rijbewijs M12 (MET begeleider)

Je kan ook:
Zorgen dat je geslaagd bent voor je theorie.
6u praktijkles volgen in een rijschool.
Met de rijschool op examen gaan.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie